Next up – Something fun!

God kveld, god kveld kjære gode dere! Endelig skjer det noe i Borges liv. Jeg skulle gjerne ha oppdatert dere hyppigere i disse dager, men det føles som livet står litt på vent denne uken. Leiligheten ser fremdeles helt bombet ut etter badopussingen, og flytte-eskene mine gjør det ikke akkurat noe mer bloggvennlig her. -Men NÅ har jeg endelig litt spennende ting på agendaen. En syforening med jentene venter i kveld, en kosefredag med Cathrine i morgen, og fest med hele gjengen på lørdag, så da må jeg vel se å få knipset litt bilder til dere igjen. Til tross for rot er stemningen fremdeles bare fin her altså, men jeg kjenner jeg gleder meg til å få startet den nye hverdagen min nå, komme i orden i nytt hjem og bare stå på som aldri før <3 Four days left! 

Kjolen jeg har på meg her er forresten fra Bikbok. De hadde den i både sort, rosa, og rød også, men jeg syntes den var så lekker i denne mørkeblå fargen. Følte meg så fin da jeg brukte den hos Annika forrige lørdag <3 I kveld må jeg nok pakke meg litt bedre inn, for utenfor er det ikke mer enn 6 grader i skrivende stund og den slags temperatur kan selv ikke en flaske vin gjøre stort med. Jeg har vel egentlig lovet jentene å være med på byen også i natt, men fader heller altså. Kjenner jeg meg selv rett så ligger jeg “hjemme” og snorker innen midnatt.. -Og nå tror jeg at jeg skimter bestemors stolte glis hele veien fra Stavanger.

Dere får ha en fin torsdag videre alle sammen. Jeg har hørt rykter om at Selini har bakt et halvt tonn boller til oss, så nå vil jeg veldig gjerne bare komme meg avgårde og sette tennene mine i fire av dem!

Mmm <3 Dette blir en gladkveld!

20 kommentarer

Siste innlegg