Another Pair Of Comfy

Hurra!! Da var det endelig høstferie på denne frøkna! Eller ihvertfall nesten.. Jeg har hjemme-studiedager i morgen og på fredag og så har jeg faktisk skolefri i en uke! Gjett om de dagene skal brukes godt da? Jeg skal hive meg på toget til Stavanger så fort mandagens frisørbesøk er overstått, og så skal jeg bare kose meg der i noen dager, med ren latskap, familietid, blogging og kos. Jeg har ikke vært der siden starten av august, så nå er det så innmari på tide! Heldige meg som har sånne fine fine besteforeldre å rømme til i skoleferier <3

Før jeg starter på tidenes biffmiddag tenkte jeg å vise frem mitt nyeste par joggesko i samlingen. Disse har jeg bodd i til og fra skolen siden jeg kjøpte dem for en uke siden. Synes de er så spesielle både i stoff og form! Jeg har lenge vært på jakt etter et behagelig helsort par som ikke har hvit såle, og ENDELIG dukket det opp et! På Bianco fant jeg ikke bare akkurat hva jeg lette etter, men også på tilbud til 399kr. Hah, ren lykke..

De veier sånn ca ingenting og er supermyke i stoffet, så jeg føler nesten jeg letter fra bakken når jeg går i dem. Bare så synd at de ikke er varmere, for nå tror jeg høsten er like rundt hjørnet! De siste to dagene har det vært iskaldt i luften selv om solen har stått like høyt på himmelen som før, så nå er det vel ikke mange dagene igjen med sommertemperaturer her <3 Hvordan står det forresten til med dere? Flere som er klare for å ta denne høstferien med storm? Ah, bare én uke til med sol og 20 varmegrader hadde vært helt innafor nå. 

<3 Hva synes dere? Var de ikke litt søte?

18 kommentarer
    1. Du er heldig som har høstferie allerede nå! Jeg har igjen en uke på skolen, og i morgen har jeg matteprøve og på fredag har jeg norskinnlevering og en naturfagsprøve. Jeg gleder meg til å lese om dagene dine i stavanger:) nyt ferien, den går så alt for fort! Ha en fin kveld<3

    2. Skoene var kjempe søte! Endelig kan jeg kommentere på bloggen din med et bloggnavn og ikke bare mitt navn! Har begynt å blogge selv 😀
      Må si du kler det korte håret så siiinsykt godt! Håper det får bli en lang stund til!
      Klem Julie

    3. Ååå, heldiggris 😀 Vi har verken høstferie eller vinterferie på mitt studie 🙁 Heldigvis ikke sånn kjempelenge til jul!

    4. Hedda Kalfoss: Ja, det stemmer det. Det er vel ganske mange som har høstferie uken etter at jeg har det. 🙂 Du får bare jobbe på litt til du da Hedda <3 Så får jeg misunne deg når det blir din tur. Hehe! Masse lykke til med både prøver og innleveringer. Det går nok så fint at!

    5. K: Å, kjedelig! Det har ikke Daniel heller, så jeg føler meg rimelig heldig der 🙂 -Men som du sier det er ikke lenge til jul, og tiden flyr frem mot eksamen, så det er ingen tid til å ligge på latsiden likevel <3

    6. strawberrydots: Tusen takk! Måtte inn og titte på bloggen nå, og herlighet så flinke dere er <3 Fikk lyst til å gå rett på butikken og handle inn til bananpannekaker med det samme. Haha! Stå på dere to 🙂

      Jeg må nok skuffe deg med håret. Hehe, det lange kommer på igjen til mandag, men det kommer nok en dag hvor jeg får lyst på lob eller bob igjen, for jeg har virkelig elsket å ha det i sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg