– Lengre vipper enn hodehår –

Sponset behandling

Vippeguri en og to <3 Det er en fryd å bli dullet med av denne nydelige tuppa. Tusen takk for rene spadagen i går Cath! Føler meg rimelig heldig som har en vippeteknikker og brynstylist som beste venn nr 1. Endelig er hun tilbake i Kristiansand, og når jobben hennes mer eller mindre ligger som min nærmeste nabo blir nok ikke dette siste gang jeg svipper innom. Heh! Har dere sett så lekre vipper? Jeg har fått så mye skryt for dem i dag at jeg blir helt glad innvendig. Svippet innom Marianne også etter skolen for å bestille meg noe hår (kan jo ikke ha lengre vipper enn hodehår), og der ble jeg og bare druknet i komplimenter <3 Så stas vet dere!


Det begynner å bli noen år siden sist jeg prøvde vippe-extentions, så nå føler jeg meg altså så fin! -Også så fort det gikk med morgenstellet i dag tidlig. Jeg sto opp to timer før skolen startet, pudret huden, tok på leppestift og endte med å gå ut døra en time for tidlig. Jepp, kom på skolen en time før forelesning jeg da.. Neida det skyldtes nok ikke bare tiden jeg sparte på å ikke sminke øynene, men også det faktum at susete er mitt mellomnavn.

Uansett! Nå sitter jeg her og smiler for meg selv med mine 13 mm lange vipper. Vel, jeg har 13 ytterst og litt andre lengder innover mot midten for å få dette rålekre mesterverket som sluttresultatet. Flinke bestis <3

Ettersom hun akkurat har startet opp i klinikk Nova på Hamresanden så har hun nå vippe-extentions til nesten halv pris, for dere som har lyst til å fjonge dere litt selv! Et fullt sett koster vanligvis 1595, men ut oktober selger hun det altså for 895kr! Det er et supert tilbud det. Vippene sitter i 3-4 uker, og så fyller man som vanlig på for en rimeligere sum. -Og skulle noen av dere bo slitsomt langt unna Hamresanden, og heller ønske å sette det på i byen, så jobber hun også på klinikk Nova i sentrum annen hver lørdag (oddetallsuker). -Så slipper dere ikke unna der heller. Hihi! Vil jo så gjerne at alle skal gå til min kjære venninne når hun er så forbaska flink.

Dere kan booke time hos Cathrine på nett HER eller ringe 400 99 100!
Så må dere gjerne spørre meg også hvis dere lurer på noe <3 

29 kommentarer
    1. Måtte se to ganger på bilde jeg, for jeg synes dere var så like.
      Kjempe fine vipper, ordentlig lekkert 🙂

    2. Så deg på uia i dag, du var så pen både sminke og klær! Skjønner ikke at du orker så tidlig på morgenen:) hvilken leppestift brukte du?klem

    3. Hanna: <3 Tusen takk! Heh, ja det er nok sant. De forrige to gangene jeg tok det hadde jeg det bare en måned, men denne gang vil jeg gjerne fylle på i noen måneder og se hvordan det er 🙂

    4. Helene: Å tusen takk! Så hyggelig å høre <3 I dag brukte jeg en helt ny variant fra Body Shop faktisk. De har akkurat fått inn en økologisk matt leppestiftserie der med bare fem farger. Jeg hadde farge Sienna Rose Matte 430 til morgenen i dag 🙂 På bildene her har jeg en oransje variant fra merket Nyx 🙂

    5. Så utrolig fint 😀 Som hun ovenfor skrev: kvalitetsarbeid!! Dere er så flotte begge to <3 Ikke frekt ment i det heele tatt altså - men er Cathrine blitt en del tynnere i det siste..? Håper alt er bra med henne! Rart med det når jeg ikke kjenner dere på ekte eller noe, men blir likevel litt bekymret <3 Som sagt, ikke frekt ment i det hele tatt! Ha en kjempefin kveld videre, fine <3

    6. med mindre de vippene er i kunstmateriale, så er de laget av minkhår, og det betyr at du bidrar til å støtte opp om pelsdyrindustrien😑

    7. Du er så nydelig ,Narthe 💕
      Elskee bloggen din!
      Og dere to kunne praktisk talt vært søstre, ligner veldig!! Ha en fin dag😉
      Klem

    8. :: Tusen takk! Hehe, hyggelig at du bryr deg. Cathrine gikk ned litt for et års tid siden, men det går bare fint med henne 🙂 Hun har aldri sett bedre ut spør du meg, og er bare sunn og frisk fremdeles <3

    9. mia: Du må spørre hudpleiesalongen din før du tar behandlingen. Om hårene er syntetiske, av silke, andre materialer eller minkhår står alltid bak på produktpakningen. Det er ikke bare to varianter der ute 🙂

    10. Så fantastisk fine!
      Jeg har selv veldig lyst til å få lange vipper!
      Har forstått at man fyller på etter 3-4 uker, men hvor ofte fyller man på etter det? Kan man fortsette med vanlig påfyll etter 3-4 uker så lenge man ønsker det, og ser det like fint ut da?
      Jeg er helt grønn på alt som har med hudpleie og gjøre, heh..

    11. Så utrolig nydelig du er <3 De vippene så kjempe bra ut på deg!
      Jeg lurte på om du kunne lage et inlegg med kanskje 5 forskjellige super billige middager (for 2 personer)?
      Sliter veldig økonomisk for tiden, og ikke lett å ha råd til middag hver dag dessverre..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg