– Cosy Cabin Hours –

Hei på dere! Håper dere ligger og snorker i bingene deres enda. Jeg var oppe og hoppet klokken 07.00 i dag, men hadde egentlig tenkt til å ligge å slumre til halv åtte. Problemet var bare at jeg spiste så mye druer til kvelds i går at jeg våknet til en halvsprengt blære. Heh! Synes i grunn ikke det gjør noe å stå opp tidlig i helgene jeg. Jeg jobber aldri så effektivt som før soloppgang, og hvis man føler seg uthvilt klokken syv, hvorfor sove til ti? 

– When Life Gives You Fireplace & Champagne –

Dessuten vil jeg ha mest mulig ut av min siste dag her på fjellet. Værguden har lovet et glimt av sol i dag, så da skal jeg sette meg ut rundt lunsjtider og bare beundre den vanvittige utsikten av skog og fjell. Ellers skal jeg lese til krampa tar meg, akkurat her i denne hauen av saueskinn <3 Beste lesestedet…

– Farfars store grillspesialitet – 

Kan dere ha en bedagelig søndag med litt latskap og litt planlegging av den kommende uken? Lag neste ukes middagsmeny, finn frem antrekk, skriv handlelister og bak deres egen jobb og skolelunsj i dag! Det skal jeg før jeg legger meg i kveld, og da møter vi alle den nye uken på en SÅ mye bedre måte i morgen <3

<3 <3 <3 

31 kommentarer
    1. Det er så fint der! Jeg har selvfølgelig lest de forrige innleggene dine, og den hytten ser fantastisk fin ut:-) det er så koselig å være på fjellet, det blir et fristed der du kan koble helt ut. Jeg blir så imponert over hvor flink du er til å lese og jobbe med studiet! Håper du får en fin dag, og en fin start på den nye uka som snart kommer<3

    2. Det hørtes helt fantastisk ut! Fjellet er så nydelig på høsten😊
      Kan du dele ukens middagsplan med oss?😊

    3. Jeg lurte på en ting, veldig viktig!! Jeg er ikke kjent i Oslo, så jeg håper du kan hjelpe meg. Hvordan kommer jeg meg til Rockefeller Music Hall? Fra Oslo S.. Da tenkte jeg på trikkelinjene eller bussruter og hvor jeg skal gå av. Trenger detaljert. Tusen takk på forhånd, vakre!

    4. Hei!
      Jeg har begynt på studie i år selv, og er absolutt motivert, men jeg syntes det er vanskelig å konsentrere meg mange timer av gangen hver dag. Det virker som du leser konstant hehe, så bare lurer på om du aldri blir ukonsentrert eller sånn? 🙂 Stå på, du er veldig flink!

    5. Den leseplassen så digg ut! 😀 Stod også opp tidlig for å jobbe i dag, synes egentlig det er ganske deilig! Ha en fin dag 🙂

    6. Hei Marthe! Jeg bare lurte på hvor genseren og sokkene dine er fra? de så sååå behagelige ut!! Ha en strålende dag videre, fine du! 🙂

    7. Så herlig! Du virker så utrolig motivert på skolefronten – tar gjerne til meg noen tips der, om du skulle ha planer om å lage et eget innlegg om å holde på nettopp motivasjonen året gjennom 🙂

    8. Hei!
      Jeg har lest litt på bloggen din angående Singaporetips! Jeg lurer bare på hvor mye det kostet for transport der? Taxi/kollektiv? Og var du i Universal Studios? Hvor mye tid trenger man i parken?
      Kos deg masse resten av helgen!

    9. Så koselig, Marthe ! For en nydelig hytte ! Hvor er genseren din fra og er det lenge siden du kjøpte den ? Ha en flott helg videre, søte deg <3 klem

    10. Elise: Heisann! Å du det aner jeg ikke. Det er fire år siden jeg var der og da var alt sponset fra morgen til kveld. Vi hadde egen sjåfør og alt så vi betalte ingenting. Universal Studios var vel omtrent det eneste vi ikke fikk sett i løpet av turen :/ Skulle gjerne fått opplevd det og 🙂

    11. Victoria: Heisann! Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg blir også ukonsentrert etter noen timer, men da prøver jeg å variere lesemetode litt. Noen timer ser jeg på videoer og skriver notater fra sykepleiepluss.no, andre timer leser jeg bare gjennom notatene mine og prøver å pugge latinske ord, fargelegger anatomiske strukturer og pugger navnene på disse. Synes det er veldig mye enklere når jeg varierer litt mellom dette. Ellers synes jeg det er vanskelig å lese midt på dagen. Jeg leser best før og etter solnedgang, og blogger gjerne på dagtid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg