The Good Cabin Life



God kveld fra oss på Bortelid! Nå sitter vi sprikkemette hele gjengen her etter et nydelig fårikålsmåltid og ser siste del av skal vi danse. Koseligste lørdagsprogrammet <3 Vi har hatt en helt nydelig dag. Virkelig. Utsikten fra hytten her er helt… syk! -Og naturen i turløypene rundt omkring.. wow! Det er så lenge siden jeg har vært her uten snø at jeg helt hadde glemt hvor flott det er. Jeg MÅ tilbake snarest, og da skal Daniel bli med.

– The Good Cabin Life –

Han ville elsket dette <3 Som nevnt så har vi vært på sightseeing denne ettermiddagen, spist alt for mye god mat og bare kost oss i i sofaen med fyr i peisen og tusen saueskinnstepper. Akkurat som jeg liker det <3 Tenkte bare jeg skulle avslutte dagen med å dele et lite bildedryss av dette fine fine stedet og ønske dere en fin kveld. Håper dere ihvertfall har det halvparten så fint som meg, for da har dere det dritfint.

Nå skal jeg nyte en skål jordbær med fløte og så tror jeg jammen ikke det blir lenge til jeg slukner. Farfar har servert meg champagne, og med full mage, litt innabords og fyr i peisen kjenner jeg at jeg blir helt zoombie. Haha! Denne helgen her altså.. Gotta love it <3

14 kommentarer

Siste innlegg