– Fra utedo til boblebad –

Nei NÅ har jeg det fint dere! Farmor og farfar kom og hentet meg hjemme i leiligheten så fort jeg var hjemme fra skolen i går og kjørte oss alle opp på Bortelid i den splitter nye hytten. Den gamle de hadde var på 45 kvadrat med tre rom og en sjarmerende utedo, mens den nye er på 120 med boblebad, badstue, elleve sengeplasser og hele sylamitten så her snakker vi forandring! Hjelpe meg for en deilig luksus <3

– Hjemmespa med leppeskrubb –



Jeg benyttet meg like godt av anledningen til å starte dagen med litt hjemmespa jeg! Gamlemor og gamlefar hadde ikke testet ut boblebadet sitt enda så den oppgaven tok jeg meg av. Mihi! Med meg hadde jeg pakket noen nye godluktende leppeskrubber, og FY så digge disse var. Jeg luktet på en prøveboks hos Kicks på torsdag og ble helt frelst av spesielt Hubba Bubba varianten. Så glad for at jeg kjøpte dem begge, for disse gjorde ikke bare leppene silkemyke, men var til å spise opp. Mmm! 99kr koster de om dere får lyst til å teste.

Nå skal jeg hive på meg splitter nytt turtøy og bli med på litt sightseeing rundt i området her. Synes det er så fint her på fjellet nå om høsten <3 Solen skinner kanskje ikke, men det gjør ingen verdens ting. Dette blir en helt suveren høstdag likevel med fårikål, kakao, tur, lesing, og reeen familiekos! Håper nesten det blir så kaldt utover kvelden at vi blir nødt til å fyre i peisen også. Ah, nei nå nyter jeg meg så innmari <3

– Leppeskrubb fra Kicks i Mint og Hubba Bubba –

Håper det står bra til med dere alle. Ha en riktig fin lørdag videre!

13 kommentarer
    1. Ble ikke Daniel med, eller han er kanskje på jakt siden det er jaktsesong?
      Ser koselig ut. Jatakk til flere hyttebilder 🙂

    2. Hei Marthe! Tenkte bare å si hvor mye jeg elsker bloggen din, og din positivitet. jeg beundrer at du klarer å holde deg så blid, og at du alltid prøver å gjøre det beste ut av de situasjonene som forekommer! TA DET TIL DEG, du er unik <3<3

    3. Åh så deilig!! Skulle ønske jeg hadde eller kjente godt noen som har hytte på fjellet 🙂 Synes det er bedre på høsten enn vinteren jeg hihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg