Dinner date with my girl


– Snapshots from yesterday –


Riktig god helg dere! Alt vel med alle? Åå, så mye kos det har vært denne uken. Jeg elsker det! I går ble nok en innholdsrik, latterfull dag for min del, og den startet (etter skolen) med en lettvindt middag ute i 26 varmegrader. -Med Sika stirrende på siden såklart. Okei, så fikk hun kanskje en ørliten bit hun også etter å ha gitt bort labben sin. To tacobaguetter fikk jeg trykket i meg før jeg dro avgårde til Selini for andre gang denne uken, og her koste jeg meg altså sånn at jeg følte kvelden tok slutt på et blunk. Jeg får visst aldri nok av de jentene..

Skravla gikk non stop, og Selini var som vanlig en heltopp vert <3 Selv om jeg kom meg hjem relativt tidlig, klarte jeg ikke å stå opp før 09.00 i dag, så nå skal resten av for og ettermiddag settes av til lesing, lesing, Sikatur og mer lesing. Ellers har jeg planer om å ringe inn helgen med en bloggers dinner når kvelden slår inn. Kristina og jeg har endelig satt av en kveld til hverandre igjen, og restaurantbesøkene våre blir alltid helt konge, så det gleder jeg meg til. Håper det står bra til med alle dere også. Jeg har på følelsen at dette blir en finfin helg <3

-Men det har jeg vel stort sett alltid. Haha! <3

16 kommentarer

Siste innlegg