We have a visitor!

Se hvem vi har fått på besøk da dere! Åh, nå er lykken stor hos fru Borge. Savnet etter dette vesenet har vært ekstra stort etter at jeg skiftet ut min forrige header, så i natt var det rimelig okei med en liten Sika-sleepover igjen. Hun blir hos oss helt til søndag, så denne helgen skal jeg bare være hjemme, gå på tur i finværet og kosemose et stykk dyr <3 Det er nesten så galt at jeg får lyst til å avlyse middagsplaner med venninner for å heller være hjemme. Altså… Er det noe tvil? Jeg trenger en beagle! Eller bare låne denne litt oftere..

I skrivende stund sitter jeg på skolebenken og koser meg med gruppearbeid. Eller gruppearbeidet har vi vel egentlig erstattet med hver vår lunsjskål nå. Snart skal det vaskes på “syke” kropper, og deretter tar jeg turen hjem for å ta med Sika ut på luftings. Vi har fått nok en solskinnsdag med 22 grader her i sør så det skal bare bli helskjønt. Ellers skal kvelden tilbringes med middag og fine jenter hos Selini, så jeg har en ting og to å få ordnet før den tid også. Håper det står bra til med dere alle, og at torsdagen behandler dere bra <3


Sika og jeg ville bare titte innom for å ønske dere en knalldag <3

19 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg er fast leser av bloggen din, og har vært det siden du bodde sammen med din mor (haha, husker spesielt godt at dere fikk en slags tre-tapet på kjøkkenet?).
      Jeg leser også Kristina Andersens blogg, og da hun la ut løve-innlegget sitt i går tenkte jeg på deg – for du har jo vært på en slik farm! Vil du dele noen tanker du har om det i ettertid, når du kanskje har mer kunnskap om temaet? 🙂

    2. Therese: Heisann Therese 🙂 Så gøy å høre at du har tittet innom her i så mange år 😀 Ja, jeg fikk litt sjokk angående det innlegget selv, spesielt ettersom jeg har vært på en slik løvefarm som jeg helt frem til i går aldri har vært i tvil om har hatt gode intensjoner. Om akkurat den gården holder det de lover eller ikke får jeg nok aldri vite, men at det er slik mange av disse bedriftene driver er jeg sikker på. Synd at jeg var så naiv at jeg ikke engang stilte spørsmål til den informasjonen jeg fikk servert der nede. -Så synes jeg det er synd for de gårdene som faktisk driver med ivaretakelse av løvebestanden, for når informasjon som dette kommer ut vil nok mange være redde for å støtte disse også.

      Mennesker som er i stand til å betale 200 000 for å skyte et dyr i boks er ikke friske. Håper bare denne trenden snart kan bli lagt skam nok på.

    3. Du hadde på deg en kjempefin svart singlet eller kjole på mystory i går (holdt på med sprøytestikk) Hvor har du kjøpt den?Ønsker deg en fin helg <3

    4. Såå nydelig! Jeg håper dere får en flott helg sammen <3 Jeg kjenner meg forresten igjen i det at jeg ønsker å avlyse alle planer hvis jeg plutselig får en hund på besøk 😀 Ingenting er bedre selskap enn det! Hihi

    5. Beagler er supre. Hadde en selv, meget pen og snill med folk og dyr. Super med sndre hunder, kan virkelig anbefale beagle til en jeger. Men kun til jegere :-p Vil ikke se den vakre og dyktige rasen bli ødelagt av bakgårdsavlere som syns de er pene…

    6. Vi har også en beagle 🙂 Verdens fineste og herligste hund!Er helt enig med Guro over her.Beaglen er en hund som brukes til jakt!Det er en brukshund og bør brukes deretter:) Vi bruker vår på hare,og er ute hele sesongen og koser oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg