Hello Friday!

Hei og hopp, og good helg! Endelig kan det sies. Åh, det er altså helt fryktelig å komme skrubbsulten hjem med dritdeilig sushi og vite at du ikke kan spise før bloggbildene er tatt. Haha. Neste gang kjøper jeg dobbel porsjon så jeg ihvertfall får spist den ene mens den enda er varm. Hvordan har dere det i dag? Klare for helg? Jeg skulle vel egentlig ha vært i Oslo på et møte denne fredagen, men jeg prioriterte noen viktige forelesninger i stedet. Får satse på at min kjære bloggkollega Andersen kan oppdatere meg på siste nytt når hun kommer hjem <3

Som dere kanskje ser så var det ikke bare sushi som fikk bli med hjem fra byen i dag. En nydelig bukett gigantiske solsikker havnet også i handleposen sammen med et par nye jeans. Syntes disse var så kule! Skulle gjerne vist dere dem på med en gang, men uten fotograf blir det ingen helfigursbilder, så det får jeg bare vente med. Tenk det, mine første boyfriend-jeans! Bare sånn to år etter at det var en trend for resten av omverdenen.

Nydelig solskinnsvær har vi også fått i dag (endelig kom det tilbake), så nå sitter jeg og funderer på om jeg skal gå for vinflasken med bestis eller en roligere fredagskveld. Decisions decisions… Jeg skal ut på festligheter i morgen, og en to dagers er i grunn ikke noe for kroppen min lengre, så jeg tror jeg krysser fingrene for at bestis vil erstatte den vinflasken med reker, krabbe og film. Haha! Det er ikke bare bare å bli gammel altså..

Nye bukser, blomster og sushi med fritert scampi <3 Fredagen sin det!

24 kommentarer

Siste innlegg