Study life is treating me well

God kveld, god kveld! Flere enn meg som har fått en knallstart på uken? Lurer meg på om det er meningen at livet som student skal være så bra hele tiden. Hvorfor var det jeg ikke likte skole igjen? Jeg husker virkelig ikke. Min siste time var klokken to i dag, og på vei hjem kjøpte jeg med meg ingredienser til et gigantisk fruktfat som jeg ble sittende og plukke fra hele ettermiddagen. Når september byr på temperaturer som dette så må jeg jo bare ta med pensum ut så fort det dukker opp en mulighet for det. Tre gode timer ble jeg sittende akkurat slik. -I kosetøy, med noe godt i glasset, frukt på bordet og bøker på fanget.. Kunne ikke klagd på en ting faktisk.

Daniel kom hjem noen timer etter meg, serverte meg middag og spurte om ikke vi skulle ta oss en powerwalk til toppen av et fjell vi har like utenfor nabolaget. -So we did! Og hjelp så koselig. Planen var vel egentlig bare å være borte en liten time, men skravla gikk som vanlig i ett og vips så ble vi sittende på toppen der i to timer og bare nyte tidenes utsikt av både hav og proppfulle blåbærbusker. Aldri sett maken til sistnevnte!

Heldigvis fikk jeg foreviget synet med noen bloggbilder også. Jeg skal titte gjennom bildene nå hvert øyeblikk og se om ikke jeg har nok blinkskudd til et eget blogginnlegg i morgen tidlig.

Ellers har vi fått booket transport og hotell til hovedstaden denne mandagskvelden! Daniel og jeg skal nemlig helt inn til Oslo på innflytningsfest i helgen. Wuhuu! Endelig skjer det noe annet enn anatomi i Marthes liv si. Høhø. Håper dere har kost dere litt i dag dere også. Ellers kommer det en ny, ikke fullt så blå dag i morgen <3

18 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig start på uken! 🙂 Har hatt en ganske så fin start selv, med fjelltur, matvarehandling og husarbeid. Nå er det avslapping med ungkaren på tv-skjermen 🙂

    2. Hei Marthe! Herlig å høre at det er flere enn meg som er overlykkelig over studentlivet, samt å gå på forelesninger. Du har snakket en del om anatomi og jeg lurer på hvordan leser på både anatomi og fysiologi? Hva er dine beste studievenninner for slike tunge lesefag?

    3. Maria: Heisann! Ja, da er vi minst to 😀 Hehe. Angående anatomien så har jeg kjøpt meg abonnement hos sykepleiepluss så jeg sitter og niglor på videoene der hele dagen. For at jeg skal få noe ut av forelesningene så må jeg forstå stoffet før selve timen så da sitter jeg egentlig bare å ser på disse videosnuttene, noterer ned alt jeg trenger å notere ned, og ser de om igjen om jeg behøver det. Synes virkelig denne nettsiden er gull! 😀 Forstår alt ti ganger så raskt som ved å bare lese i pensumboka 🙂

    4. Hørtes ut som en herlig dag 😀 Nyt studentlivet, det er virkelig helt fantastisk (med unntak av eksamensperioden da, hø-hø) Hva er det du har for slags drikke i de glassene? Så kjempegodt ut! :O Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg