– Six to follow –

God formiddag alle sammen! Nå sitter jeg med en kakaokopp i hånden og et eneste stort glis om munnen. Utsikten jeg har foran meg er nemlig en skinnende ren leilighet! Jeg sov helt til ni i dag tidlig og startet like godt lørdagen med en to timers vaskeøkt, så nå lukter det virkelig himmelsk her! Solen skinner også like utenfor vinduene, så når dere er oppdatert tenker jeg å ta med pensumbøkene ut på verandaen for en kombinasjon av soling og lesing. Ah, dette blir en DEILIG lørdag <3 Alt en runde med moppen kan gjøre med en ass!

@ohhcouture 
I dag har jeg lyst til å dele seks av mine nye inspirasjonskilder med dere fra instagram, og første dame ut er Leoni Hanne. Har jeg forstått det riktig så er hun både blogger, stylist, og modell, reiser jorden rundt og lever av kombinasjonen! Alt jeg har å si er wow, for noen fantastiske bilder..

@mowoblog
Enda en mote og livsstilsblogger, men stilen til denne jenta er kanskje litt annerledes. Her snakker vi en nemlig kombinasjoner av sort, hvit og minimalisme både i antrekk og hjem. Gud hva jeg skulle gjort for det badekaret hennes.

@rhianamygdala
Gud så glad jeg blir når instagram foreslår at jeg skal følge profiler som denne.. Her snakker vi matinspirasjon på høyt nivå, og alt er vegetarisk. Jeg blir spesielt fascinert av utseende på de ulike rettene og får lyst til å lage kunstverk av alle lunsjskålene mine jeg også! Nei, her må dere bare inn og titte.

@happilygrey
Mary Seng, another blogger! Denne lekre damen startet opp bloggen sin for bare et års tid siden og har allerede 670 000 følgere på instagram. Selv sier hun at hun ikke er noen mote-ekspert, men at hun fokuserer på at stilen skal gjenspeile humør og dagsform. Jeg digger det!

@earth.todo
Er du på utkikk etter en konto å følge for inspirasjon til liverts reise-bucket list? Søk opp denne. Det finnes jo hundrevis av disse profilene, og jeg følger ihvertfall 10 av dem, men noen ganger er det bare så deilig å drømme seg bort i bilder fra jordens perlesteder.. Det tror det kalles avkobling?

@andreabelverf
Nok en nydelig jente med garderoben full av inspirerende plagg. Jeg aner ikke hvem hun er eller hva hun gjør, men stilen inspirerer meg, og det er grunn nok for meg til å klikke follow på instagram <3


Nå, var det noen nye navn å finne her?
Dere må ha en nydelig lørdag videre <3

11 kommentarer
    1. Her var det mange fine kontoer! Jeg må definitivt inn å titte på flere av dem, for litt inspirasjon skader ikke:) Det er rart ved det, siden jeg begynte på VGS blir alt så travelt. Så jeg må beklage for at du ikke får så mange kommentarer av meg, jeg må klare å holde styr på både venninner og skolen. Det skal ikke være lett si:) Kos deg med lesingen, du inspirerer meg så enormt til å gjøre det bra på skolen! Håper du får en super dag<3

    2. Flott at du koste deg i morges 🙂 Nyvasket leilighet er digg! 🙂
      Så fine Instragram-kontoer. Jeg har også tenkt på et slikt innlegg. Har bare ikke kommet så langt enda.
      Ha en fortsatt god helg 😀

    3. Hedda Kalfoss: Å ikke tenk på det Hedda <3 Synes bare det er superhyggelig at du titter innom, og det vet jeg at du gjør selv om du ikke kommenterer til enhver tid! Ikke stress med det skjønna. Livet på vgs er hektisk, det vet jeg alt om. Stå på du, så skal jeg gjøre det jeg kan for å opprettholde både min og din motivasjon 😀

    4. Jeg elsker slike instagram kontoer, men hver gang jeg klikker meg innom blir jeg litt små-deppa da alle ser så sabla perfekte ut hele tiden. Føler vi trenger flere inspirerende instagrammere med litt ‘større’ eller formfulle jenter 🙂 Vi trenger også inspirasjon haha 😛
      Når jeg først kommenterer ville jeg også bare si at du virker som en helt fantastisk jente, og jeg elsker at du alltid ser det positive i alt! vi har nok negativitet her i verden, så det er så forfriskende å følge en blogger som er så positiv! Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg