Plate of Mexican food

– Lunch Break at Casa Mexico –

Håhåhå! Stavanger, i dag har du levert! Værgudene må ha hørt kjenneprekenen min i går, for i dag våknet vi til knallblå himmel og strålende sol her. Åh, jeg tror ikke det kunne passet bedre. Iselin og jeg hadde nemlig en shoppingdate allerede fra morgenen av, og spaserte rundt i Stavanger by i hele seks timer denne torsdagen(!) Altså, jeg er helt kjørt her jeg sitter nå.. En så heftig shoppingrunde har jeg ikke hatt på så lenge jeg kan huske. Jeg hadde så mange handleposer i hendene da vi omsider satte oss på bussen hjem at det rev i alt som var av skuldermuskler. Nye jeans, jakker, sneakers, høstgensre, skoleveske, høstskjerf og ja.. ALT fant jeg meg.

Noe.Så.Gøy. Lunsjpausen tok vi på den nye restauranten like utenfor Arkaden “Casa Mexico” og her fikk vi servert hver vår gigantiske tallerken med nachos og burritos ute i sommersola. Absolutt et nydelig måltid!

Nå er rumpen min godt plassert i bestemors sofa igjen etter en enda bedre kjøttkakemiddag, og så fort jeg har gitt et livstegn fra meg skal jeg ned i handleposene igjen og fryde meg litt over min siste høstkjøp. Det er helt rart hvor glad en shoppingrunde gjør meg.. Jeg bare koser meg så vanvittig når jeg løper rundt fra butikk til butikk og jakter på de perfekte plaggene. Når jeg ikke går lei selv etter seks timer så tror jeg kanskje ikke jeg blir lei?

Fine, fine barndomsvenninnen <3 Alltid like kos å sitte og mimre med denne tuppa her.
Takk for en helt fantastisk dag Stavanger! I dag har du vært fin.

25 kommentarer
    1. Så bra at du har hatt en så fin dag ☺
      Hadde vært supert å få se innkjøpene
      dine ☺ Du er en stor inspirasjon
      for meg.

    2. Så fine bilder! Håper jeg får se noen av innkjøpene som antrekk fremover, det blir spennende! Det hørtes ut som om du har kjøpt veldig mye fint:-) Jeg kom nettopp hjem fra oldemoren min, og de eldre pynter ikke på sannheten, haha:-D Nå fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme meg ut i sola, for jeg var så bleik. Det har hun sagt hver gang jeg er på besøk, så neste sommer skal jeg bruke betakaroten for å forhåpentligvis få litt farge, haha:-D ha en fin kveld i Stavanger, klem<3

    3. Så kjekt Marthe ! Håper du får et nydelig opphold her ! Håper og at du viser innkjøpenen dine for du har alltid så god smak når det kommer til klær <3 Håper du får en flott dag videre, søte deg <3 klem

    4. Er selv ute etter litt inspirasjon mtp ny høstgarderobe så gleder meg til å se innkjøpene dine! Elsker klesstilen din, så vet det blir bra!!

    5. Åå, jeg gleder meg til å se hva du har kjøpt! Kos deg videre i Stavanger, og nyt tiden med familien din!

    6. Henriette Celin: <3 Vi jenter og shopping hører visst bare sammen 🙂 Skal nok se å få vist frem kjøpene i enten et eget innlegg eller antrekk fremover 🙂

    7. Hedda Kalfoss: Hahaha! Åååå <3 Oldemødre altså. Min var akkurat lik! Hihi, de eier jo ikke filter, men man kan jo ikke annet enn å le :'D

      Tusen takk fina. Du må ha en SUPER kveld selv. -Og innkjøpene skal jeg definitivt få knipset på et eller annet vis!

    8. åh, så herlig! Er det en ny resturant? Den har jeg aldri sett, selv om jeg bor her, haha!
      Vandret selv rundt i stavanger maange timer i dag – elsker når det er så fint vær og man bare kan ta livet med ro !

    9. Så bra du fant alt du trengte! Kunne du ikke ha prøvd å vise alle innkjøpene i en video? Det hadde vært så gøy! <3

    10. Så herlig! Dere gjorde lurt i å legge shoppingrunden til den fine gårsdagen, jeg skal det samme med familien min i dag, men det ser ikke like lyst ut i forhold til været 😛 Hvor lenge blir du i Stavanger denne gangen? 🙂

    11. krist.in: Ja, jeg tror den er ganske ny! Men den er ikke så synlig heller, så det kan godt være det er derfor du ikke har lagt merke til den 🙂 Det var bare en liten restaurant like utenfor Arkaden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg