En seiltur i skjærgården

Åh! Ja til flere dager som gårsdagen! Dette er hva jeg kaller en gjennomført sommerdag. Karen inviterte hele jentegjengen med ut i seilbåten hennes i Lillesand, og ettersom Sup og Stup festivalen (eller hva nå den heter) også fant sted her i helgen, var stemningen på havet helt upåklagelig. Det var kanskje ikke mer enn 18 varmegrader, men fy så deilig å tilbringe en hel ettermiddag med frisk havluft og sjøsprut i ansiktet igjen!


På jakt etter det perfekte berg å grille på, cruiste vi rundt i de mest idylliske sørlandsomgivelser, pratet, lo og bare nøt oss i en god time. Deretter tok vi inn til et solfylt fjell hvor vi startet grillen og fant frem pølsene. Fem timer var vi ute i skjærgården, og det føltes som tretti minutt så hyggelig vi hadde det. Jeg ble nesten hysterisk da jeg så på klokken og den var blitt syv lenge før jeg var klar for å vinke Lillesand farvel. -Men heldigvis hadde Annika og jeg hyggelige kveldsplaner planlagt for oss også! Etter at de sprekeste av oss hadde tatt seg en svømmetur (ikke meg), vendte vi nesene hjemover igjen for å kjøre tilbake til Kristiansand og ta en helaften på byen der. 


Et klesskift senere befant jeg meg i 30 årsdag, og med fine folk koste jeg meg på byen helt til øynene bare ville gli igjen. To kvelder på en uke ble visst litt i mestelaget for Borge. Haha, klokken to var det bare å ta en taxi hjem til Annika, spise nitten nuggets i sengen hennes og snorke helt til formiddagen i dag. Ferielivet altså!



Det tar på! Heh. I dag har vi fått nok en solskinnsdag i Kristiansand, så om det blir dyreparkbesøk på oss i dag, eller bare en dag på bystranda får tiden vise. Annika og jeg skal snart ringe og vekke Selini fra nattevaktsøvnen hennes og dra henne med på galskapen vår <3 En dag som denne kaster vi selvsagt ikke bort!

– En sommerdag i Lillesand –



Ville bare dele et hyggelig bildedryss fra gårsdagen med dere.
Tusen takk for en FAB lørdag jenter! Mer om dagen finner dere HER

20 kommentarer

Siste innlegg