Getting ready for dinner


Hei og hopp! Nå sitter jeg nydusjet i tidenes morgenkåpe og oppdaterer dere fra solsengen på verandaen vår! Himmel så deilig å få spylt av alt saltet fra dagens svømming i havet! Planen var vel egentlig å tilbringe hele formiddagen i gamlebyen, men etter å ha gått rundt i de flotte gatene i 20 minutt ville vi begge bare krepere, så vi måtte rett og slett hive oss i bilen igjen og kjøre til nærmeste strand for avkjøling i sjøen. Haha, 35 grader har vi hatt i skyggen i dag. Ja, i skyggen! Aner dere hvor sinnsykt varmt det blir i sola? Altså, HJELP!

Her er det bading og bare bading som kan gjennomføres før klokken 16.00 om ettermiddagen. Etter det er temperaturen helt herlig, så nå bærer det straks avgårde til Rhodos by igjen for et nytt forsøk <3 Tror vi har en helt nydelig kveld i vente. Slik jeg husker gamlebyen i Rhodos så er den virkelig magisk på kveldstid. En ting er ihvertfall helt sikkert, og det er at jeg skal ha meg en sånn diger pannekake med nutella der inne! NOM.

Disse bildene knipset vi før middagen på hotellet i går. Er det ikke flott her? Jeg er så fornøyd med dette stedet. Sensimar Imperial Resort and Spa heter hotellet til alle som har spurt. Skal dere til Rhodos så må dere ikke være i tvil engang. Dette er virkelig det perfekte parhotell. Det er ikke lov med barn her, servicen er upåklagelig, og det samme er både mat og beliggenhet. Stranden er kanskje ikke den fineste, men det er tross alt Rhodos vi har reist til, og her finnes det bare ikke strender som i Maldivene! Jeg synes alt annet gjør opp for det da <3

Jeg har knipset masse bilder til dere i dag også, så de kommer i morgen!
Ønsker dere en finfin lille-lørdag <3 Vi snappes fra gamlebyen.

23 kommentarer

Siste innlegg