Afternoons like these

Vet dere hva favorittstunden min på denne ferien er? Sånn utenom timen vi daglig tilbringer i den syke, syke middagsbufféten? -Når klokken slår 14.30 og skyggen har lagt seg over hele verandaen vår. Jeg tenkte først at det ville være kjipt om solen ikke brant på solsengene våre helt til sene kvelden, men fyfader…

Fem timer i de brennende strålende er rett og slett nok! I stedet for å da pakke håndklærene med oss ut til et av hovedbassengene, åpner vi vinflasken, bestiller oss noe deilig snacks fra room service menyen og setter ordentlig pris på å få være litt i skyggen. Det er tross alt 31 grader der også! Jeg tror faktisk ikke jeg får det bedre enn når jeg ligger akkurat slik med en god roman og noe godt i glasset. Helt topp har jeg det da <3


– Fruktsalat og vin ved bassengkanten –

En vinflaske ble i går til to, før vi beveget oss ut mot baren for enda en drink før middag.. Fy som vi koste oss! Etter en hel formiddag i stillhet (ja i denne hårfønerluften fokuserer vi mest på å puste) hadde vi alt for mye å prate om, så skravla gikk i ett og jeg tror vi var en av de første parene som ankom, og siste som gikk i restaurantlokalet. Elsker når timene bare flyr avgårde fordi vi koser oss sånn i hverandres selskap <3


En liten båttur fikk vi også booket oss før leggetid i går, så i morgen venter fem timers sightseeing på havet oss! Gud så bra det skal bli. -Men nå bærer det til den beste hotellfrokosten jeg noen sinne har inntatt, før vi leier oss en ny bil og kjører oppover mot Rhodos. Vi fikk ikke dratt inn til gamlebyen i går, så vi tar det i dag i stedet.


Måtte dagen deres bli like bra <3

20 kommentarer
    1. Å gu så dere koser dere!!! Misunnelig her jeg sitter hjemme i Norge..
      Hvor er den bikinien fra? Kjempefin!👌🏼😃
      Kos dere masse videre med ferien og hverandre❤️

    2. Hei Marthe 🙂
      Så fin du er. Jeg bare lurte på om hvor mange gram
      har du operert inn i brystene ?
      Håper du svarer 🙂

    3. Så fint! Jeg er så misunnelig på dere to:) nyt ferien, husk solkrem for det så ut som om du var litt rød på magen, Marthe. Men det kunne jo også bare være lyset:) Nå for tiden er jeg på sunne camping, vi har fastplass der, så nå skal jeg ta turen ned i badelandet vi har her for å sole meg og bade:) Håper dere får en flott dag!

    4. Så herlig ! Du har jo fått kjempe masse farge allerede ! Du er så nydelig Marthe og jeg misunner deg til 1000 ! Håper dere får en flott dag i gamlebyen og nyter ferien deres til det fulle ! Klem <3

    5. Jeg ser du har fått farge, Marthe! Dere er fine begge to! Nyt solen, ferien og hverandre! Dere fortjener det så mye!

    6. Hedda Kalfoss: <3 Tusen takk! Ja i dag måtte jeg ty til faktor 30 her.. Jeg er en smule brent både på mage og bryst etter gårsdagen. :') Håper du nyter ferien selv Hedda! Det fortjener du <3

    7. Du ser super flott ut i bikini! Jeg bare tenker litt ppå hvordan det kan påvirke noen av leserne og hver gang de klikker seg inn masse bikinibilder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg