Ukens filmtips: Just Wright

God morgen, god morgen kjære dere! Denne lille herligheten av en film kom jeg faktisk over på Netflix sent i går kveld da jeg hadde slått meg ned i sofaen for middag og en skrivepause. Jeg setter nesten alltid på en film eller en serie-episode når jeg spiser middag alene, men stort sett faller jeg ut så fort maten er inntatt og jeg kommer på at jeg har viktigere ting å få unnagjort. I går derimot var det et eller annet som fanget oppmerksomheten min, og da historien etter 50 minutt fremdeles hadde meg oppslukt, bestemte jeg meg like godt for å se hele sylamitten. Det er jeg jammen glad for at jeg gjorde, for vips så ble det et nytt filmtips her på bloggeriet!

– Just Wright –
Den godhjertede fysioterapauten Leslie Wright sliter med å finne kjærligheten. Hun er hysterisk morsom, ærlig og bra, men enhver mann hun går ut med ser bare ut til å ville ha henne som venn. Plutselig en kveld treffer hun på den berømte NBA-spilleren Scott McKnight som inviterer henne i bursdagsselskapet sitt. Som følge tar hun med seg sin nydelige, (ikke fullt så genuine) venninne, og henne forelsker selvsagt Scott seg i ved første øyekast.

Det er først når Scott blir uheldig og skader seg på basketballbanen, Leslie får muligheten til å skinne! Han ansetter henne som fysioterapaut på heltid for å få ham frisk og spilleklar igjen på bare noen måneder, og til tross for at diverse utfordringer dukker opp, ender de opp med å bli et lite dreamteam.

Ja, man skjønner omtrent hele trekantdramaet bare av å se på coveret, men jeg gir likevel denne romantiske komedien en stor tommel opp. Jeg ble definitivt underholdt, og tok tilogmed til tårene de siste 10 minuttene. Mulig jeg bare var overfølsom denne kvelden, men filmen fikk meg til å kjenne på de deilige sommerfugl-følelsene i magen igjen, og de har jeg ikke fått av andre enn Daniel siden Fifty Shades of Grey. Haha! Traileren får filmen til å virke kjedeligere enn den er, men jeg legger den likevel med under her. Håper dere vil gi den en sjanse for jeg vedder på at flere der ute som kan kjenne seg litt igjen i denne søte, lille historien.

Du finner den altså på Netflix. Popp deg litt popcorn og kos deg!

9 kommentarer

Siste innlegg