My favorite smoothie bowl

God kveld alle sammen. Nå sitter jeg stappmett etter å ha helt i meg en heftig bolle med favorittsmoothien min til kvelds, så jeg tenker jeg starter med å dele oppskriften med dere også! Etter at jeg prøvde vaniljekesam i frokostsmoothien min for et par uker siden har jeg ikke laget meg en eneste bolle uten. Det gir så utrolig god smak! Både det og vanlig vaniljeyoughurt. Mmm! prøves om det ikke alt er gjort <3 Muslien jeg har som topping her har jeg også laget selv, men oppskriften på den kommer altså ikke før vi er ute og reiser!

Du trenger: 1. 1/2 boks vaniljekesam 2. 200 g frossne blåbær 3. 1/2 banan 4. 1/2 dl helmelk

– Mos alt sammen i en blender og server i en skål toppet med banan og musli –

Beste kombinasjonen. Nå har jeg sunket langt ned i sofaen med pcen på fanget, og her blir jeg helt til midnatt tenker jeg! Jeg brukte hele ettermiddagen på å finne ferieantrekk, så nå er leiligheten strøken og kofferten pakket og klar for avreise hele to(!) dager før tiden. Haha, jeg vet.. Skjønner ikke hva som går av meg. Til og med mitt nye pass ligger klart på stuesjenken! Fantastisk <3 Nå gjenstår bare litt mer bloggskriving, og så kan jeg bruke morgendagen på avskjedsfest med jentegjengen. Selini har invitert oss på vinkveld hos henne for å ønske vår kjære Victoria “farvel” og lykke til i ny jobb i Sandefjord, så det gleder jeg meg noe helt vanvittig til. En siste sen sommerkveld med hele den fantastiske gjengen da… Måtte den bli like magisk som alle de forrige <3

Kanskje vi er flere som bruker torsdagskvelden på jobb?
Ønsk meg lykke til! Jeg tipper jeg har rundt 200 spørsmål å gå løs på her <3

18 kommentarer
    1. Dette så godt ut! Jeg gleder meg en hel hau til å lese blogginnlegg fra ferien deres:D Jeg har faktisk aldri prøvd meg på en ordentlig smoothie bowl, så det må jeg virkelig teste ut en dag:) dette har vært gledens dag for meg, jeg kom inn på 1 valget mitt på skolen, fikk pakke fra Nelly og alt passet! OG jeg har vært i Kongsvinger i dag, for å ta teoriprøva for scooter, og jeg besto!! 0 feil til og med, jeg ble så glad da jeg så på skjermen at jeg besto! Håper du får en fin kveld, Marthe<3

    2. Hedda Kalfoss: Nei, tuller du! Helt fantastisk Hedda 😀 Du er rett og slett råflink <3 Hva er det du begynner på nå til høsten da? Mangler bare oppkjøring du da? Eller hvordan er det det fungerer med scooter? Trenger du bare kurset? Hehe, jeg husker faktisk ikke hvordan det var jeg gjorde det selv. 😀

      Jaaa, jeg gleder meg også som en unge til å blogge fra varmen igjen. Elsker å knipse en hau av bilder på de fine feriene våre :') To små dager igjen. Måtte timene gå superfort!

      Stor klem til deg <3

    3. SV: jeg begynner på solør vgs studiespesialisering<3 på scooter trenger jeg bare kurset og teoriprøva, så nå kan jeg kjøre på veien! Stor klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg