Family Cricket with a View



God dag god dag alle sammen! Nå håper jeg dere er klare for noen stemningsbilder fra gårsdagen for jeg har knipset en hel HAU! Jeg klarte å glemme å pakke kamera i vesken til Kongeparken, så da kvelden kom og vi skulle til å starte grillfesten i hagen til farmor og farfar følte jeg jo at jeg måtte ta igjen litt for hele formiddagen! Hehe, heldigvis spilte været på lag med oss, og fy søren for en nydelig kveld det ble. Mens farfar var grillsjef i steinhagen og farmor dekket bord spilte resten av oss cricket til verdens.. ja virkelig verdens flotteste utsikt.



Jeg mener.. har dere sett noe så vilt? Tenk å våkne til utsikten av hav og cruiseskip hver eneste dag? Spise frokost til synet av dette?! Nei, jeg tror farmor og farfar er Stavangers heldigste med plasseringen av huset sitt. De flotteste solnedgangene jeg opplever får jeg servert sommerstid i denne hagen her. Helt magisk er det <3


Jeg må bare si tusen takk til farmor og farfar som disket så utrolig bra opp for oss hele dagen i går. Først et fem timers kongeparken-besøk full av karuseller og opplevelser, så danseshow i stuen, cricketspilling med hattekreasjoner og den deiligste maten ute i den gode og varme steinhagen. Daniel gliste fra øre til øre hele dagen og jeg kunne heller ikke bedt om en bedre lørdag med familien min <3 Fader så heldig jeg er!


– Family cricket with a view –



Nå er Daniel og jeg på besøk hos bestemor og bestefar igjen! Vi blir her i noen timer til for å spise middag og kose oss litt med dem også før vi vender nesene våre hjemover til Kristiansand. Det blir dessverre ingen prekestol-safari på oss likevel ettersom værmeldingene sier regn, regn, og mer regn. Jaja, vi forventet vel egentlig ikke noe annet. Heh, kanskje vi kan ta det igjen uken etter Hellas? Vi har tross alt en ferieuke til etter reisen!


Håper helgen har behandlet dere like bra, og at dere nyter denne søndagen dere også. -Og igjen, tusen takk til min fine familie for nok et vellykket familietreff. Jeg gleder meg allerede en hau til neste år!


Papsen og jeg <3

26 kommentarer

Siste innlegg