Let’s get this weekend started

Hei og god morgen, kjære flotte dere! Ååå, aner dere hvor mye jeg har gledet meg til akkurat denne helgen? Daniel og jeg er endelig på plass i Stavanger, og koste oss glugg i hele går kveld. Festkomiteen farmor og farfar hadde bestilt inn en hel HAU med pizza til oss, og ettersom været for engangsskyld leverte her på vestlandet ble vi sittende ute i steinhagen og skravle helt til klokken elleve om kvelden. For en start på årets familietreff <3

I skrivende stund ligger Daniel og jeg i bestemors deilige dobbeltseng og oppdaterer dere. Eller.. jeg oppdaterer dere vel og merke, mens Daniel snorker. Hihi, han får bare lade opp batteriene for om noen få timer setter vi i gang en ny dag med opplevelser. Vi skal ut på nye eventyr i Kongeparken denne lørdagen, før vi drar hjem og får servert et … wait for it… DANSESHOW i farfars stue! Oh yes, forrige gang hyret han inn en tryllekunstner for anledningen, og i år har han booket et privat hiphop danseshow! Haha, hvor rått blir ikke det? Litt grilling og cricketspilling har vi også i vente ute i hagen, og nei.. dette blir bare en helt fantastisk sommerdag.

Lover å ha kamera rundt halsen hele dagen. De neste timene må dokumenteres både for min egen del, og deres. Om jeg rekker å oppdatere dere med stemningsrapport i dag eller i morgen tidlig får tiden bare vise. Jeg vil bare konsentrere meg om å nyte denne dagen fullstendig i første omgang. Det var så koselig å se papsen igjen også i går, og høre at han har blitt leid inn av et oljeselskap for jobb i Stavanger hele sommeren. Flinke pappa <3

Nå skal jeg dra med meg min kjære mann, sprette opp fra sengen og ned til bestemor og bestefar for å skravle litt med dem før vi hopper avgårde. Vi rekker jo ikke så mye annet enn å sove her denne helgen med så mye på agendaen, men litt skravling og klemming får vi da i det minste alltids skvist inn <3

Ønsker dere en nydelig lørdag!

39 kommentarer

Siste innlegg