Antrekk – 070716

Riktig god torsdagsmorgen dere! Vi ble så sent hjemme i går at jeg bestemte meg for å publisere antrekksbildene i dag tidlig i stedet. Håper det er i orden? En hel HAU av bilder fra kanoeventyret vårt har jeg også fått knipset til dere, så det kapittelet skal dere få i et aldri så lite dryss senere i dag. Herlighet, for en nydelig tur. Tre timer bare forsvant fra oss der ute på vannet og da klokken slo åtte vendte vi nesene tilbake til svigers hvor vi fikk opplæring i benfri fiskefiletering og deilig hjemmelaget pizza servert til første omgang av EM-kampen. Litt av en lille-lørdag?!


Sommerlivet lenge leve <3 I dag har jeg nok en gang våknet til strålende sol og 20 grader, men ettersom det nå bare er syv dager til avreise kjenner jeg litt på stresset med å forhåndsskrive blogginnlegg, så dagen i dag tenkte jeg å sette av til å kokkelere og gjøre klart noen fine oppskriftsinnlegg til ferieuken vår. Bare for å få litt variasjon mellom innholdet og for at jeg kan slappe litt mer av når vi er der <3 Dere vet jo jeg liker å gjøre det sånn.

– Shorts fra Gina Tricot, Genser fra Bikbok, Sko fra Missguided.com –


Håper det står bra til med dere alle <3 Måtte dere få en super torsdag!

24 kommentarer
    1. Gleder meg til å se bilder av kanoturen deres senere ! Du er så nydelig og skjønn at det ikke er mulig ! <3 Du er så flink til å skrive og har alltid kjekke innlegg ! Ha en flott dag søte deg, Marthe <3 Klem

    2. Dette antrekket var nydelig! Åhh, jeg elsket det! Toppen synes jeg er så utrolig fin, men dessverre så er den utsolgt i alle butikkene jeg har vært i:-( jeg fikk tak i den i svart, men den hvite er nok enda finere:-) Håret ditt ser jo så bra ut! Du er virkelig nydelig<3 Håper du får en fin dag! Stor klem:)

    3. Hedda Kalfoss: <3 Tusen tusen takk skjønna! Er det sant? Ah, jeg er sikker på at jeg så den på salg forrige uke på Bikboks sommersalg, men det var her i Kristiansand da <3 -Men åjoda jeg vedder på at den er superfin i sort også. Spesielt på deg 🙂 Stor klem!

    4. SV: Tusen takk! Jeg har ikke fått prøvd den på enda, men håper og tror den passer. Jeg fant den svarte på salget i Oslo, men Kristiansand blir nok litt langt å reise for en topp:-) Hva har du under toppen? Bruker du bare en vanlig hvit BH? For den er jo ganske gjennomsiktig, så det er ikke alt du kan bruke. Og jeg synes det så veldig bra ut på deg:)

    5. Hedda Kalfoss: Aha, ja nei det blir litt i lengste laget 😀 Jeg har pleid å bruke en hvit singlet under, men i går var det så varmt at jeg bare kjørte hvit bh 🙂 Fungerte det også, men jeg synes det var finere med en hvit singlet under som dekker litt mer pupp. Hehe! En sort, stram singlet eller en sort bh duger nok i ditt tilfellet! <3

    6. Du er så fin med den nye frisyren! Jeg har hatt langt hår leenge, men nå får jeg lyst å klippe meg kort jeg også.. 🙂

    7. Jeg pleier aldri å kommentere (selv om jeg er fast leser!), men wow så fin du ble på håret! Nå måtte jeg bare si noe. Ha en fin dag videre 😀

    8. Hilde: <3 Tusen takk! Moro å høre at jeg har fått flere til å bli ivrige etter å klippe av litt hår. Det er virkelig helt skjønt nå om sommeren. Vi har 20 grader hver dag her nesten og å slippe å være dekket av hår til langt nedover ryggen føles superdigg <3 Bare å finne frem saksa 😀

    9. Helt sykt fint antrekk 🙂 Passet så fint sammen og frisyren din er bare helt nydelig 🙂 Rålekkert!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg