Monday night with nachos

Ohoi! NÅ er jeg fornøyd med dagens innsats! Daniel og jeg kom omtrent akkurat inn døren etter dagens andre økt og fy søren som vi fikk svettet. Både på Fresh og på solariumet som vi lurte oss inn i etterpå. Hehe, det er jo en skam å si det ettersom solen skinner dagen lang her i sør, men fader heller. Føler vi må forberede huden litt ekstra på de 33 gradene som venter oss om tolv små dager.. Ellers har jeg kokkelert noe iherdig på kjøkkenet i dag. Kjenner jeg begynner å komme i feriemodus om dagen og når jeg er i feriemodus så får jeg alltid så lyst til å bruke ekstra god tid på å lage gode middager, snacks og alt som hører med KOS. I dag var det verdens beste rekegryte som sto på menyen og denne retten koste vi oss seriøst glugg ihjel med ute på verandaen.

En ny porsjon frokostrundstykker har jeg også fått bakt, og nå sitter vi døslitne i sofaen og skal til å hugge i oss en diger tallerken nachoschips med tomatsalsa og guacomole. Det er jo dette jeg trener for! -For å kunne spise hva pokker jeg vil hele dagen lang! Mmm, livet ville ikke vært det samme uten all den gode maten <3

What you need – Tomatsalsa
1.
4 finhakkede tomater 2. 1/3 rødløk 3. 1 fedd hvitløk 4. En håndfull finhakket basilikum 5. Litt salt/pepper

Legger ved oppskriften på denne lille tomatsalsaen min jeg! -Sammen med litt andre fristebilder av kveldssnacksen vår. Nå skal jeg hive meg i dusjen mens Daniel finner en film til oss og SÅ skal vi kose oss helt til det blir leggetid. Slett ingen dum mandag <3 Kjolen jeg har på meg her er forresten fra fashionnova.com.

Den er litt vel liten og trang, men synes fremdeles den er lekker!

19 kommentarer

Siste innlegg