Running for strawberries

For en fantastisk avslutning på uken! Et par timer før den store fotballkampen skulle starte fikk Daniel og jeg en intens craving for jordbær og bestemte oss dermed for å hive på treningstightsen og løpe til nærmeste søndagsåpne butikk. Mannen pakket kamera og bankkort i sekken og på 20 minutt var vi nede ved Hamresanden og plukket oss ut en jordbærkurv! Bærene var riktignok ikke like hele etter hjemturen, og fløten lignet kanskje mer på krem, men det smakte nå nydelig likevel på verandaen, ute i kveldssolen <3

Island ble til vår store skuffelse knust, men Frankrike var jo helt suverene. Gleder meg allerede til neste kamp! Ikke vet jeg hvordan jeg ble bitt av fotballbasillen, men jeg finner merkelig nok EM superspennende.


En aldri så liten joggetur fikk jeg også lurt inn på morgenkvisten i dag, så nå føler jeg meg renset etter helgen igjen! Det tar på med festivaler og sammenkomster altså.. Planen for resten av dagen er å fylle kjøleskapet, planlegge litt mer til ukens innlegg, og booke fly/hotell til Oslo så alt er på stell til avreise neste uke. Krysser fingre og tær for at det blir ordentlig drittvær her mens vi er på ferie. Hehe, smaker alltid så godt å være bortreist da.

– Et bildedryss fra søndagen –



Ønsker dere alle en sprek start på den nye uken!

16 kommentarer
    1. Åh så fine bilder, ser herlig ut 😀 Jeg bare MÅ komme med et lite aktivitetstips til deg. Anbefaler sterkt å besøke Høyt og Lavt klatrepark i Kristiansand hvis du ikke allerede har vært der. Fantastisk gøy og det passer for alle – god trening er det også <3

    2. Jeg våknet klokken 5 i natt av noen rare lyder fra stua, 2t før alarmen ringte. Jeg går inn og finner hunden vi passer på i full sving med å spy på gulvteppet. Jeg tar opp det verste og drar hele teppet med meg på badet og spyler det i dusjen. Jeg spyler og spyler og teppet blir våtere og våtere og jeg tenker på hvordan i alle dager jeg skal få det tørt igjen. Jeg blir ferdig og må finne en plass å henge teppet på. Samboeren min har et veldig godt sovehjerte så han har fint sovet gjennom det hele før jeg hører et skrik fra soverommet. Jeg skynder meg inn og da hadde hunden klart å hoppe opp i senga og spydd der også. Av med sengesett og laken og tar på nytt. Da har klokka nesten blitt halv 7 så da var det ikke vits for meg å legge meg igjen, så jeg setter på kaffe og går ut i hagen med hunden. Så ja, det ble vel en sprek start på uken 😂

    3. Så fine bilder! Dere er så søte sammen:-) jeg tror hjertet mitt hoppet over et slag når jeg leste Oslo, men skal du dit for å ta fly videre på ferie eller skal dere være der en liten stund? Hvor lenge blir dere der? I og med at du skal bestille hotell:-) Håper du får en fin dag<3

    4. Fint innlegg! kan jeg spørre om hvor høy du og daniel er? Har av en eller annen grunn lurt på det i et par dager, hehe <3

    5. Hedda Kalfoss: Tusen takk Hedda! Hihi, nei vi skal nok bare inn til Oslo for å fly videre. Flyet til Hellas går 16 juli klokken 06.00 så vi må fly inn til gardermoen 15 juli sent om kvelden så vi rekker å sjekke inn innen 04.00 morgenen etter <3 Det blir altså ikke et langt opphold denne gang heller 🙁

    6. Liv Sara: Hahaha, nei huff! Nå måtte jeg le høyt.. Hørtes ut som den mest tragiske starten noen sinne. Måtte lese historien høyt for Daniel og så nå sitter vi begge her og humrer 😀 Takk for dagens latter <3 Håper resten av mandagen har vært litt bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg