Marthe tipser – En liten ekstrajobb

Annonse

Hei og god ettermiddag kjære dere! Er det noen av dere som kunne tenke seg å tjene litt ekstra penger ved siden? Det jeg har tenkt til å tipse dere om i dag er rett og slett å hanke inn noen ekstra kroner i måneden ved å svare på noen spørreundersøkelser. Kanskje dere har hørt om nettsiden meningstorget.no allerede? Registrerer du deg HER så kan du besvare så mange spørreundersøkelser du bare orker mot betaling i penger eller andre belønninger. For hver undersøkelse du besvarer sanker du inn poeng, og alle disse poengene velger du selv om du vil bytte ut i kontanter via Paypal, gavekort på kjente nettbutikker eller rett og slett gi bort donasjoner til veldedighet. Uansett hva du går for så kan du løse det ut så fort du har samlet opp 30 kroner eller mer.

Tjenesten er veldig enkel, og passer perfekt å bruke som tidsfordriv når man kjeder seg, eller foreksempel sitter og venter på et transportmiddel. Har du litt tid å slå ihjel før du skal ut på noe moro om torsdagskvelden så kan spørreundersøkelsene også besvares fra sofahjørnet. Dette er så utrolig fort gjort, og det fine med konseptet er at bedrifter og organisasjoner får den responsen de trenger på spørreundersøkelsene sine mens du tjener penger eller gavekort på å hjelpe dem! Win win win?! Vips så sitter du med 300kr ekstra i lommen!

Ved litt fornuftig tidsfordriv kan du få muligheten til å spise en bedre middag ute på restaurant, eller kjøpe deg noe fint for gavekortsummen på H&M, Cubus, Kappahl eller G-sport. Meningstorget.no samarbeider med en rekke kjente nettbutikker! Bare husk at du må være 18 år for å kunne registrere deg og samle poeng.

– REGISTRER DEG HELT GRATIS HER

I tillegg til gavekort, poeng og/eller kontanter så har meningstorget.no også en større pengesum som de deler ut hvert kvartal, og så lenge du har tatt én spørreundersøkelse på 4 minutt så har du skaffet deg et lodd til å være med trekningen! Hver gang du fullfører en undersøkelse får du et ekstra lodd, og jo flere lodd du har jo større blir vinnersjansene dine. Høres det ikke bra ut? Du kan ihvertfall sjekke det ut, og se om det er noe for deg?

Å besvare spørreundersøkelser blir tross alt litt morsommere når man får betalt!

24 kommentarer
    1. Jeg har veldig dårlig erfaring med slike sider, og har aldri fått penger noen ganger fra slike sider. Er dette noe du har prøvd selv og kan anbefale? Eller skriver du om dem fordi du får penger for det? Jeg følger bloggen din til vanlig og digger den, men dette er jeg litt tvilsom til.. 🙂

    2. Vilde Mari: Jeg har laget meg konto og samlet opp 50 poeng sålangt. Tipper jeg har tatt 5 undersøkelser på 3-4 minutt per 🙂 Har altså ikke fått testet å gjøre om poengene til kontanter eller gavekort enda (har jo ikke fått samlet opp nok) men jeg regner ikke med nettsiden kan drive lureri og ikke betale ut summen man blir lovet <3

    3. Prøvde ut denne siden, og de tilbydde 65 poeng (altså 6,5 kroner) for å ta en spørreundersøkelse som varte i 17 minutter. Det blir jo totalt rundt 20 kroner per time, som er latterlig lite! Nei, kommer nok ikke til å bruke siden igjen 🙂

    4. Hei Marthe. Dette var interessant, må titte nærmere på dette! Så mye fint du har kjøpt gjennom Missguided. Hvordan er størrelsene der? Sitter og kikker litt, men ble så usikker på størrelsene. Jeg bruker xs/s på Bik bok, og regner med du gjør det samme? Tenker da på om du har bestilt 34 eller 36 i kjolene? 🙂 Ha en fortsatt fin kveld. Klem

    5. Dette hørtes jo for godt ut til å være sant, så har testet en times tid nå. Men etter kanskje 10 undersøkelser sitter jeg bare igjen med lodd til premietrekning og ikke et eneste poeng. Hvordan får man poeng hvis ikke engang 10 undersøkelser hjelper?

    6. Siri: Hei! Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med alt jeg klikket hjem herfra. Alt satte som et skudd <3 Kjolene jeg klikket hjem bestilte jeg i 34 eller UK6 og skoene i 37, husker ikke helt hva det blir i UK størrelse. 5,5? nei, jeg er ikke sikker 🙂 Men alt var normalt i størrelsen vil jeg si 🙂

    7. Guro: Har du fullført undersøkelsene som ligger under “min konto – min profil”? Jeg tror man må besvare disse 1-3 minutters undersøkelsene før poengsamlingen starter. Så fort jeg gjorde dette fikk jeg 50 poeng i tillegg så nå har jeg 105 🙂

    8. Ikke for å være negativ, men å bruke slike sider gir faktisk en fryktelig dårlig timelønn – ikke verdt all tiden man må bruke for å tjene poeng. Da er det bedre å finne seg en annen ekstrajobb 🙂

    9. Jeg fikk 100 poeng etter å ha registrert meg og etter 1 undersøkelse, jeg har nå tatt over 10 av undersøkelsene og har fremdeles bare 100 poeng.. Skal det være slik? Burde ikke poengsummen øke etter hvert som man tar flere undersøkelser??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg