I’m one happy girlfriend

Den følelsen når du finner en diamant i støvelen din!! Åh, se på det mesterverket av et smykke da?! Hihi, Daniel og jeg har hatt et lite… hva skal jeg si? Uenighetens døgn? Alle dager kan ikke være perfekte og vi kan definitivt ikke være enige om alt, men uheldigvis for mannen så har han funnet seg verdens mest langsinte frøken. Selv om krangelen fant sted i går ettermiddag var jeg fremdeles ikke særlig snakkesalig til morgenen i dag, og dermed bestemte den luringen av en mann seg for å dra innom gullsmeden på vei hjem fra jobb.

Gale, snille samboeren min. Det kan umulig være lett å være deg av og til. Ettersom jeg hadde planlagt en liten bytur i pøsregnet sto støvlene mine plassert midt på gulvet da han kom hjem, og det første spørsmålet han stilte meg var om jeg skulle noe sted. “Til byen”, surmulte jeg mens jeg besvarte den siste bloggkommentaren, og tuslet ut i gangen for å ta på meg støvlene. Vel, der lå det noe som hindret foten å få plass! Jeg strakk litt sånn halvirritert hånden ned for å fjerne denne ekle klumpen som sikkert var en gammel ullsokk eller enda verre: en monsteredderkopp, men der tok jeg jammen opp en firkantet boks med Bjørklunds innpakningspapir! Heh. Var’ke så sur da mer gitt! Fy fader… Jeg åpnet esken med en eneste gang og J-U-B-L-E-T innvendig <3

Mitt aller første smykke! -Også så forbaska fint det var også. Jeg har aldri turt å ønske meg noe slikt for jeg trodde mannfolk pleide å kjøpe sånne gigantiske symbolgreier som bare ikke passer til noe som helst, men jeg må alvorlig talt slutte å undervurdere. Det kunne ikke ha vært mer perfekt. Tusen millioner takk kjære. Både for det fineste smykke jeg kunne ha ønsket meg, og for at du holder ut med meg selv når jeg er ei megge..

Jeg elsker deg <3 Sånn virkelig.

35 kommentarer
    1. Awwww ! Så søt han er <3 alle dager er ikke like lette men dere to er bare så søte sammen ! Jeg er og en person som går sint eller irritert i flere dager, haha det er ikke alltid like lett 😉 Smykke var virkelig nydelig akkurat sånn som deg Marthe <3 ha en flott helg videre skjønne deg ! Klem <3

    2. Caroline: Ja han er litt av en catch <3 Tusen takk Caroline. Skulle gjerne vært en sånn som raste fra meg på et blunk og glemte det etterpå, men det går bare ikke. Haha, vi er og forblir håpløse <3 Ha en nydelig helg du også! Klem

    3. Så utrolig heldig du er 🙂 Alle dager er ikke lette i et forhold, men har aldri fått noe i støvelen min 😛 men har hendt kjæresten har kommet med roser og makroner og det er jo også veldig oppmuntrende 🙂 Ha en fantastisk helg skjønne deg!

    4. Ååå så søtt av han! Skulle ønske kjæresten min også tenkte sånn når vi kranglet :’D Er det lov å spørre hva krangelen gikk ut på? Kan virkelig ikke se for meg deg bli sint av småting, haha! Du bare oser av glede hele tiden <3

    5. Julie: Ja, det var en helt herlig overraskelse <3 Tror vi må krangle mer! Hehehe, neida. Vi diskuterte egentlig bare budsjett. Mister flink og fornuftig vil stramme inn mens jeg synes det er stramt nok. Haha! Så hisser vi oss opp da vet du og krangler så fillene fyker. Jaja, hyggelig å krangle litt i blant. Man blir jo så forelsket igjen når det hele er over <3

    6. byAnne: Koselig <3 Nei, ikke jeg heller men en gang måtte bli den første 😀 Hihi! Vanligvis pleier han å vaske leiligheten til jeg kommer hjem fra surmulingsturen min eller kjøpe blomster. Klager ikke på noen av delene!

    7. Dette smykket er SÅ nydelig! Har ett sånt selv, fikk av mannen i bursdagsgave 🙂 du er ikke den eneste som er langsint! Jeg kan også være ganske langsint, det har mannen her i huset fått merke! Hoho. Ønsker deg og din kjære en riktig god helg! <3

    8. Lisa: Ikke sant? Å herlig å høre at vi er to heldiggriser <3 De stakkars mannfolka får jammen gjennomgå litt... Håper vi er verdt det sånn alt i alt :'D

      Tusen takk, en finfin helg må du også ha! <3

    9. Hei Marthe! Ååååå, du er så heldig ass! Kjipt med krangel da, men slikt er heeeelt normalt 😉 Jeg må iallefall virkelig si at Daniel sitt forsøk på å bli venner hadde fungert på meg også, haha! Diamanter er alle jenters venn <3 Håper du har en fin fredagskveld. Hvorfor er du ikke på Palmesus egentlig?!
      Klem<3

    10. Så han må kjøpe deg blid igjen?
      Jaja…
      Jeg har vært sammen med mannen min i 12 år, vi har aldri kranglet. Og om vi hadde, ville jeg helger hatt et uskyld enn et smykke.

    11. Det jeg liker så godt med deg, er at du er så ekte!
      Du skriver om at dere har hatt ett døgn med litt turbulent.
      De fleste bloggene skriver kunn om det positive, ikke så rart unge jenter tror de må være perfekte.
      Men du skriver om begge deler! Jeg liker’e!!!
      Utrolig lekkert smykke!
      Han vet å skjemme deg bort ser det ut som, å slik skal dere være:)

    12. Ida Rygnestad: Hei og hå Ida! <3 Hehehe, ja det er vel på normalen med en hetere diskusjon i blant. :') Jeg fikk aldri tak i noe palmesusbillett. Eller det vil si det kom aldri noe billett på døren min. Jeg prøvde ikke å få tak i noe i år skjønner du. Verken Daniel eller jeg er så glad i festival-livet, men et bra vors og en tur på byen tar vi gjerne 😀 Du har ikke billett du? Klem <3

    13. Daniel har skjønt det, han burde holde kurs…coache menn i hvordan behandle damen når man har hatt det ugøy…..og han holder ut fordi han elsker deg også……..virkelig <3

    14. Hei Marthe! Å ja, men da er det jo ikke noe vits i å bruke penger på det! Jeg elsker festivallivet, men har ikke anledning til å dra. Jeg “flytter” i dag for å passe hunder og hus for familie i 14 dager, så noe festival på meg ble vanskelig 🙁 Ha en tipp topp lørdag! Klem<3

    15. Ååå, for en flink mann du har funnet deg, Marthe 😉 Syns det er fint at du skriver om at dere krangler også, det er faktisk litt viktig å se at alt ikke bare er rosenrødt hele tiden 🙂 Utrolig fint smykke, dette kommer du sikkert til å ha mye glede av resten av livet!

    16. Må si jeg er enig med en kommentar over her hvor det spørres om hvorvidt kjæresten din må kjøpe deg blid igjen. Det er jo selvfølgelig vanlig å krangle i de fleste forhold, men at en mann skal måtte gi deg gaver eller vaske huset kun fordi du har bestemt deg for å surmule etter en krangel dere sikkert begge hadde skyld i blir jo virkelig for umodent.
      Nå har jeg jo fått inntrykk gjennom bloggen din at du er en snill, omtenksom og gavmild person, Marthe, men å oppmuntre kjæresten sin til å kjøpe deg blid igjen med dyre gaver er virkelig en uting.

    17. Du tenker sikkert ikke over det altså, men syns det er synd å se deg “undervurdere” dine egne følelser her, både i innlegget og i kommentarene. Om dere har hatt en krangel hvor du har vært unødvendig sur etterpå er dette noe du burde jobbe med endre ved deg selv, i stedet for å bli smurt med gaver og le av hvor håpløs du er etterpå. Der har du et ansvar som et voksent menneske liksom. MEN: Om du mener du har hatt rett i å være sur og irritert, så lenge som du var, så må du stå for det. Han trenger ikke å være malen for hvordan det er greit å reagere i og etter en krangel. Syns det er leit å se deg kalle deg håpløs og ei megge, selv om det sikkert er litt humoristisk ment. Generelt syns jeg kvinner burde slutte å tro at det alltid er de som overreagerer, når det ofte er menn som underreagerer. Jeg sier ikke at dette er tilfellet for dere i denne spesifikke krangelen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener.

    18. Herlig<3 du er heldig! Tror han Daniel er en bra fyr;) Jeg fikk diamantring av kjæresten min for 5 år siden, etter verdens verste halvår. Den har fått litt av en betydning! Den var borte i 9 mnd helt til pappa fant den inni gummikanten på vaskemaskinen! :O veldig ren og pen da;P og her for en mnd tid siden ble diamantserifikatet kastet under opprydding.. "Noen" trodde ikke det hadde noe betydning... Dumt om den skulle blitt stjålet, da har man ikke noe å vise til forsikringen... Så, pass godt på smykket ditt;* klem!

    19. Kine: Haha nei! Inni gummikanten på vaskemaskinen faktisk. Nå vet jeg hvor jeg skal lete etter ting som sporløst forsvinner i fremtiden 😀 Ja, jeg skal passe godt på smykket mitt. Tar det nok ikke av med det første <3 Hehe! Du må bare bære ringen til alle døgnets tider du nå. 🙂

    20. Ida Rygnestad: Nei det er akkurat det <3 Ååå så koselig det hørtes ut! Er det disse valpene du skal passe igjen eller er det noen nye hunder? Hihi, hyggelig uansett.. Blir en liten slags ferie vel 😀

    21. Så koselig gjort! Og jeg synes det er fint at du skriver om alt i et forhold, og ikke bare fremmer at alt er rosenrødt hele tiden, for det tviler jeg på at det er i noen forhold. Jeg kan vi krangle til bustene fyker noen ganger, rett og slett fordi det er normalt å være litt uenig 🙂 Håper du får en nydelig søndag, fine fine deg <3

    22. Haha, dør av kommentarene til Nora, Mina og Andrea!! Er det mulig å overanalysere dette så til de grader? Synes det var kjempesnilt av ham å kjøpe smykket, og bare bra at du kan le av deg selv i etterkant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg