Ukens filmtips: No Good Deed

God morgen fine dere! Nå sitter jeg på politistasjonen i Kristiansand på pass-avdelingen og oppdaterer dere. Jeg er på min andre time i køen og regner med jeg må vente godt over 60 minutter til, så det er flott jeg kommer forberedt med nistepakke og pc! Haha, sånn går det når du mister passet to uker før avreise, og like før fellesferien.. Jeg sier bare pass på passene deres! Jeg var her i går også, men da jeg hadde ventet i 40 minutt og det enda var over tretti foran meg i køen dro jeg bare hjem igjen. Puh, håper det går litt raskere i dag.

Planen for torsdagens første post var egentlig å tipse dere om en komedie, men så kom Daniel og jeg over denne vilt spennende thrilleren på søndag, og mens minnet enda er ferskt er jeg bare nødt til å skrive en anmeldelse av den. Digger når jeg kommer over filmer som får oss begge til å sitte anspent å bite negler i 90 minutt. Det er ikke så ofte ettersom Daniel ikke kan fordra de klassiske skrekkfilmene med blodsprut og hjemsøkte hus, men en gang i blant finner vi noe som er hakket mer realistisk og det får oss begge til å sitte fullstendig oppslukt foran tvskjermen. Dette her er en sånn film. SÅ vanvittig nervepirrende!

Terri (Taraji P. Henson) and Colin (Idris Elba) in Screen Gems' thriller NO GOOD DEED.

– No Good Deed –
Den ekstremt voldelige Colin Evans har sittet i fengsel for mord i fem år den dagen han klarer å rømme. Ved å lure noen politimenn til å tro at han blør neseblod i bilen på vei til retten får han stjålet mennenes våpen og stukket av midt på hovedveien. Colin får kapret seg en bil, men når den fæle stormen sørger for at han kjører av veien og ødelegger hele transportmiddelet sitt må han søke hjelp i nærmeste nabolag.

Det eneste huset som enda har lys på er tobarnsmoren Terri’s. Til tross for at hun tidligere har jobbet som advokat aner hun ikke hvilken mann hun har foran seg. Hun finner han tiltrekkende, og når Colin sjarmerer seg inn ved å late som han trenger å låne en telefon, er det gjort. Hun er fanget i sitt eget hjem.
 

Traileren legger jeg ved over her! Ser den ikke vanvittig spennende ut?
Har dere lyst på et komedietips så sjekk ut the fundamentals of caring. Supersøt!

13 kommentarer
    1. Herregud! Jeg kom akkurat på det, og jeg måtte løpe inn på bloggen din for å si det: kjæresten din ligner så enormt på Gerard Pique!!! Jeg har tenkt det tusen ganger, at han er så lik noen, og endelig kom jeg på hvem, haha. Sorry for irrelevant kommentar til innlegget, jeg elsker jo egentlig filmtipsene dine! Og bloggen din generelt😃

    2. Denne filmen så veldig kjekk ut! 🙌🏼🙌🏼🙌🏼Er ikke så gira på skrekkfilmer, men denne må prøves ut! men hvor så du den? Netflix, eller Viaplay?

    3. Herregud! Jeg hadde hjertet i halsen under hele traileren! Denne filmen skal jeg se! Kjempebra tips! Elsker filmtipsene dine, Marthe!

    4. Hanna: Hahaha! Er det mannen til Shakira? Måtte google han nå, og jeg er faktisk enig! På bildene som er tatt litt lengre unna ser de jo prikk like ut! Haha skal fortelle han det når han kommer hjem fra jobb 😀

    5. Takk for filmtips, den virker veldig spennende 😀 Håper du fikk ordnet pass kjapt og så håper jeg du får en super torsdag videre 🙂

    6. Elsker filmtipsene dine! Og elsker bloggen din, du virker som en superherlig og jordnær person. Et godt forbilde og en super blogger. Ha en flott kveld videre 😀
      ..Og jeg er enig med kommentaren over her: Daniel er lik Gerard Pique! hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg