Et nytt kapittel i vente?

Tusen tusen takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene dere har lagt igjen under forrige innlegg! Hjelpe meg for en respons! Det er alltid med en ørliten klump i magen jeg logger meg inn etter en hel dags fravær, men i dag var det virkelig bare gode ord som ventet meg i kommentarfeltene. For en oppløftene start på onsdagen! Mange av dere lurte også på hva Daniel syntes om min nye sveis, og for å si det sånn: Hadde jeg ikke informert han om at jeg hadde klippet bort en halvmeter med hår så tror jeg ikke han hadde registrert det engang. Litt morsomt ettersom han for noen uker siden sa at jeg aldri måtte klippe meg kort. Heh! Var visst ikke så nøye likevel <3

Første antrekksposten med ny sveis kommer her! Hehe, Annika og jeg fikk skvist inn en liten shoot før resten av besøket kom til meg i går ettermiddag. Dere som følger meg på snapchat har fått det med dere allerede, men til dere andre: Det var min tur til å arrangere jentenes syforening i går, og hele formiddagen brukte jeg på å diske opp til skalldyrsaften med masse deilig sjømat, jordbær, frukt og lasagne til de som ikke likte sjømat.

Sko fra missguided, Kjole fra fashionnova, Jakke fra Bikbok, Veske fra Charles & Keith

Ettersom jeg var så heldig å få ha det i sommermåneden juni var vi litt flere hjemme i byen enn vi vanligvis pleier og dermed fikk vi samlet nesten hele buketten! Herregud som vi koste oss.. Det er ikke så ofte jeg dokumenterer akkurat disse hellige stundene med jentene mine, men i går var jeg bare nødt til å dra frem kamera, så et bildedryss fra den nydelige kvelden skal dere få her på bloggen litt senere i dag. Stay Tuned <3

Nå har jeg litt jobb å ta igjen før Daniel og jeg skal på… wait for it…… TOMTVISNING! Enda en ting som jeg ikke har fått tid til å dele med dere enda. Vi er i full gang med jakten på drømmeboligen om dagen! Vi har plukket oss ut et nytt boligstrøk i Kristiansand hvor det skal bygges noen nye funkislignende eneboliger, og en av disse er vi nå ute og jakter litt på. Vi har allerede vært på én tomtvisning, og i dag venter en ny så dette blir så spennende! Tror vi begge er rimelig klare for å forlate pensjonistklubben av en blokk vi holder til i per dags dato. Alle vi har av naboer på vår egen alder flytter bort til høsten, så da ser vi ingen grunn til å sitte igjen her alene <3

Hvem vet? Et nytt kapittel venter kanskje like rundt hjørnet <3

17 kommentarer

Siste innlegg