Do It Yourself – Boyfriend present

Gjett om jeg hadde en stykk fornøyd herremann i går? 5 minutt etter at blogginnlegget var publisert ga jeg ham denne hvite esken som inneholdt en sort ballong, noen knappenåler og en lapp som det sto “Pop me” på, og ut fra den poppede ballongen spratt det en hjemmelaget liten gullbillett med informasjonen om at en tur til Hellas ventet ham 16 juli. Videre fortalte jeg at han måtte inn på bloggeriet for å lese mer om hva og hvor, og da han så bildene av det fine hotellet og forsto at vi skulle avgårde om bare tre små uker til.. Altså han ble så glad! Haha, han var helt i hundre, jeg var helt i hundre… Vel, ja la oss bare si det var et lykkelig øyeblikk <3

Du trenger: 1. En ballong 2. Litt fin innpakningstrå 3. En knappenål 4. En boks 5. Gavelapper 6. Et gullark 7. Et vanlig ark 8. En penn 9. Lim 10. Fly/reiseklistermerker/pyntegjenstander

Slik gjør du:
1.
Lag en hjemmelaget gullbillett ved å klippe til arkene og lime det hvite over det gullfargede. Pynt med litt reiseinspirerte klistermerker og skriv det du måtte ønske på billetten til den heldige.
2. Rull den sammen og press den ned i en ballong før du blåser den opp stor nok til at den akkurat får plass i boksen. Surr en trå rundt ballongen og i enden av tråen fester du en lapp hvor det står “Sprekk meg” på.
3. Legg ved en boks knappenåler i esken, sett lokket på, og pynt esken med litt innpakningstrå. Voila!

– En hjemmelaget bursdagsoverraskelse –

Hihi, hvor koselig ble ikke denne lille innpakningen? Tenkte jeg ville gjøre det litt mer personlig enn å bare skrive det hele i et blogginnlegg, så slik ble altså løsningen! I esken la jeg også oppi noen flakslodd i håp om at han skulle vinne noen kroner til vårt kommende hus også, men det ble ikke mer enn 200 lappen. Hehe.

Kommer med på ferie ihvertfall! Da kvelden kom stelte jeg i stand til et deilig biffmåltid og herregud som vi koste oss med god mat og skravling. Det måtte bli innendørs ettersom regnet øste ned på verandaen, men i dag skinner solen igjen så nå skal lørdagsfrokosten straks inntas i nye hagemøbler. Jeg ELSKER dem! Mangler bare litt pyntegjenstander og grill nå så skal jeg nok få vist dere den biten av heimen også <3

Håper dere liker mitt lille overaskelsesprosjekt! Daniel var ihvertfall evig takknemlig <3

Jeg kjøpte absolutt alt materiale på Panduro hobbybutikk til dere som lurer på det.

14 kommentarer
    1. Du er så kreativ og flink! Takk for inspirasjon, dette skal definitivt testes ut når neste overraskelse står for tur 😀 Ha en flott lørdag, Marthe <3

    2. Hvis dere drar fra Oslo og skal ligge på hotell natten før så anbefaler jeg Park In hotell by Radisson. Shuttlebussene begynner først og gå kl 04.30 og er ikke på flyplassen før tidligst 04.50. Da har du ca 10 minutter til innsjekk stenger. + liten tid på taxfree. Vi gjorde det en gang og aldri mer. Taxi er utrolig dyrt selv på korte avstander så det lille en betaler ekstra på de nære hotellene har du fort spart inn. Herlig å kunne stå senest mulig opp og bare spasere under tak til Gardermoen.

    3. Hei, Marthe 😊 så flink og kreativ du er. Jeg er fast leser av bloggen din, og syntes det er kjempekjekt å klikke meg inn her for inspirasjon og litt å lese. Nå har jeg vært fast leser veldig lenge, og savner litt av deg. Du deler aldri noe spesielt personlig her på bloggen, og jeg har veldig lyst til å lære deg bedre å kjenne. Hva er det som har gjort at du er den du er i dag for eksempel? Hvordan ble du så selvstendig i ung alder for eksempel? Hadde vært kjekt med noe mer dypt og personlig her inne. Klem 😊

    4. Så utrolig koselig, du er jo bare helt ufattelig kreativ. Kanskje dette ga meg også litt inspirasjon:D håper dere får en fantastisk reise!

    5. Kathrine: Heisann! Så snilt av deg å tipse oss om dette <3 Vi bodde på et hotell rett ved siden av flyplassen sist vi reiste til Dubai og det var helt skjønt å bare kunne spasere fra hotell til innsjekking tidlig om morgenen, så vi kommer nok til å gjøre det samme igjen. Mye mulig det var Park in vi bodde på også! Jeg husker ikke helt. Disse flyplasshotellene som ligger en 10 minutters taxitur unna blir så dyre at vi like godt kunne bodd i sentrum og tatt flytoget til gardermoen <3

    6. Monica: Heisann! Tusen takk for innspill 🙂 Det er ikke så godt å vite hva man skal dele alltid etter fem år. Føler jeg har blogget om enhver barndomshistorie og ethvert minne jeg har fra både fortid og nåtid. Hehe! -Men jeg har selvfølgelig ikke det, jeg trenger bare å gå litt inn i tenkeboksen og grave frem det som ligger litt lengre inne. Jeg kjenner nok ikke på det samme behovet for å dele veldig personlige historier på bloggen i dag som jeg gjorde da jeg startet opp, men jeg skjønner at dette er noe leserne vil ha for å lære meg bedre å kjenne, og da vil jeg mer enn gjerne levere 🙂 Etter så mange år er det fort gjort å bare dele disse litt mindre personlige, overfladiske bloggpostene. Litt av alt tenker jeg må bli bra!

    7. Så stilig:D Takk for tips, kjæresten har bursdag om en uke og får massasje i gave, har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal “gi” det til han, men dette var kjempestilig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg