It’s gonna be a good good day!

Det er så gøy å se at dere er så aktive i kommentarfeltene om dagen! Akkurat juni og juli forbereder jeg meg alltid på at det er lavsesong for blogging og jobber gjerne litt ekstra med å ikke miste motivasjonen av lavere lesertall og tomme kommentarfelt, men i år går det jo som en lek! Dere som enda ikke har reist på ferie og daglig klikker dere inn her er så flinke til å komme med gode ord, tips og erfaringer tilbake! Jeg vil bare starte med å si tusen takk for at dere gjør kontordagene mine på sommerstid så vanvittig mye mer givende <3

Jeg kom meg først opp klokken ni i dag tidlig! Bursdagsfesten til Selini var nemlig så hyggelig at vi ikke kom oss hjem før tre i natt. Puh! Heldigvis lærte jeg av forrige helg, så denne gang sippet jeg på en og samme vinflaske i syv timer mens jeg dyttet innpå med chips og vannmelon. -Livredd for å gå på en smell igjen da vet dere. Det er jo det verste som finnes! Jaja, jeg skulle ønske jeg tok med kamera og foreviget den fine bursdagskvelden med jentene, men det gjorde jeg ikke så i dag får dere la dere friste av den deilige frokosten min i stedet.

– Caprese Salad with a twist –

Kjenner jeg er skikkelig skravlesyk her nå. Kanskje det har å gjøre med at min kjære mann fyller 25 år i dag? ENDELIG er den store dagen her! Haha, jeg tror jeg har gledet meg mer enn han i år… Jeg måtte selvfølgelig ringe og vekke ham klokken tolv i natt for å gratulere ham fra bursdagen, men når han kommer hjem fra jobb i ettermiddag venter gaven som jeg har holdt på å røpe minst fire ganger allerede denne uken.. Herregud som jeg gleder meg til å sette et glis på ansiktet hans. Å gi til de man er glad i er jo bare det koseligste som finnes.

Lover å avsløre alt her på bloggeriet også senere i dag! Så fort han har fått presangen sin skal jeg diske opp med biff-middag, litt rødvin i glasset og favorittdesserten hans panna cotta med jordbær. Den store feiringen med venner og familie tar vi i morgen. I dag skal vi bare være oss her hjemme i splitter nye hagemøbler <3

Gratulerer med dagen kjære, gode mannen min!
Gleder meg til å få deg hjem om to små timer <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg