Say hi to my second pair of nude

Fader så mye moro som dumper ned i postkassen min om dagen! Etter å ha gått tomhendt ut fra Bikbok fem ganger forrige måned i desperate forsøk på å finne noen nye, fine plagg til sommergarderoben, bestemte jeg meg i stedet for å utforske litt nettbutikker og klikke hjem et par leveranser derfra. Dette skoparet fra fashionnova kom på døren min i går, sammen med de siste kjolene jeg klikket hjem for et par uker siden, og gjett om gleden var stor da alt atter en gang passet? Lat som jeg er blir jeg altså sjeleglad når jeg slipper å sende noe i retur.

Tror jeg betalte rundt 200 kroner for dette paret som passer til alt!

Ukens første treningsøkt gikk forresten også som smurt! Grisedeilig å få svettet litt sammen med Selini igjen. Nå kan vi begge drikke champagne og spise kake med god samvittighet i morgen. Hehe, da skal hun nemlig feire sine 24 år med hele jentegjengen! Gud som jeg gleder meg til å se alle sammen igjen, synge og skåle for verdens sprekeste treningsbuddie og være litt mer edru på byen enn sist… *kremt*

Denne gangen er det min tur til å holde ditt hår Selini <3 Hehe, NÅ skal jeg finne frem vaskemoppen og sveipe over stuegulvet før det blir kveld. Føler jeg har tusen ting som må ordnes før Daniel skal feires i helgen og vasking er det siste jeg vil tenke på når fredagen kommer. Best å bare få det unnagjort! Passer i grunn perfekt å ta det nå som han er borte på båtførerkus. Flinke mannen skal ta båtlappen han så vi kan seile jorden rundt når vi blir 70 år og søkkrike. Høhø! Jeg valgte bevisst å ikke ta den så jeg i stedet kan sitte unskyldt ved hans side og nyte hele vinflasken for meg selv. MmM! Kjenner jeg gleder meg til pensjonist-tilværelsen allerede.

22 kommentarer
    1. Det er ikke meningen og virke frekk, men har du mor og far? Siden du aldri nevner dem i bloggen.. Bare tanter oh bestemor?

    2. Så utrolig flotte sko! Håper du koser deg masse med feiring av både venninne og kjæreste. Kjente meg godt igjen i den “være litt mer edru på byen enn sist gang” kommentaren!

    3. Ser du får noen kommentarer her om mor og far, hehe. Ettersom faren din bor langt unna, føler du at det har påvirket deg på noen måte? Jeg har selv skilte foreldre, og aldri hatt så mye med faren min å gjort, selv om det heldigvis har blitt bedre etterhvert. Har savnet litt det forholdet jeg ser mange har med pappaen sin. Dette ble kanskje litt personlig men.. Skulle ønsket at du hadde åpnet deg litt mere på bloggen. Samt moren din f.eks. husker så godt når du bodde hjemme hos hun, og hun tvingte deg til at hun skulle låne deg penger til jeffery campbell sko :p dere var jo også på sydenturer. Savner å se litt av disse menneskene også 🙂

    4. Hei Marthe! ELSKER fargen 😀 Og knytinga gjør dem jo bare dritlekre! Men åååå, gårskvelden så så koselig ut^^ Hallandussen for noen dyr. Heldig som bor i Ksand, kan besøke Dyreparken ofte<3 Har gode barndomsminner derfra, var alltid der de sommerene vi var på besøk hos farmor.
      Håper du har fått vaska litt i kveld 🙂 Selv kom jeg akkurat hjem, og jeg ligger allerede som et slakt på sofaen! Klem<3

    5. Heihei 🙂 Lurte på ka den sangen du spilte av på snap når du filmet i leiligheten igår eller noe, heter? 🙂 Vet du om den ligger på Spotify?
      Ha en fin dag!

    6. Ida Rygnestad: Hallo Ida! Hihi, ikke sant? 😀 Glad du likte dem du også. <3

      Åå, har du ikke vært der siden du var liten? Da må du ta deg en ny tur! De utvider parken hele tiden og kommer stadig med noe nytt for både store og små. Koser meg glugg hver gang jeg 😀

    7. Martine: Jeg føler jeg har åpnet meg som bare det disse fem årene jeg har blogget. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal dele med dere lengre ettersom jeg allerede føler jeg har fortalt enhver barndomshistorie, ethvert minne og opplevelse jeg har hatt. Haha! -Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg føler ikke det har påvirket meg på noe måte at pappa bor i Thailand. 🙂 Han var gatas kuleste paps og min nærmeste nabo i 12 år, helt til jeg flyttet fra han til Kristiansand så selvfølgelig skulle han få lov til å flytte til Thailand når han fant kjærleiken der. Nå ser jeg han omtrent en gang i året. Derfor faller det meg ikke naturlig å skrive om han i hytt og pine, men vi har det superfint hver gang vi sees 🙂 Det ville nok ha vært annerledes om jeg ikke hadde han rundt meg i oppveksten, men det hadde jeg. Håper det ordner seg med deg og din pappa. Hvis dere har lyst til å ha et godt forhold, så får dere det nok til <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg