Making some new friends

For en FANTASTISK ettermiddag vi hadde i parken i går.. Jeg har ikke smilt så bredt på lenge! Følte ærlig talt jeg ikke gjorde annet enn å glise fra jeg satte øynene mine på første snille dyrevesen. Det var så hyggelig å få hilse på alle sammen, være matmor for en dag og ikke minst dele opplevelsen med min deilige mann <3


– Making New Friends –


Jeg starter onsdagen med et bildedryss fra ettermiddagen vår, og så skal jeg hoppe avgårde på trening. Mandagsøkten min ble det ikke noe av så i dag har jeg planlagt å bli fullstendig ødelagt i både armer og bryst. GUD så deilig det skal føles. -Etterpå. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kom meg opp engang denne morgenen. Daniel og jeg ble nemlig sittende oppe til sene natten og se på en alt for spennende dokumentarfilm på Netflix. The Fear of 13 heter den. Absolutt verdt å sjekke ut! Det er ikke ofte jeg holder meg våken når en film snurres etter klokken 23.00 om kvelden, men denne her slukte meg fullstendig..

Tenk at årets lyseste dag skulle bli så opplevelsesrik da! To ting er ihvertfall helt sikkert: 1. Gårsdagen blir stående høyt på topplisten av sommerminner Daniel og jeg lager oss i 2016. 2. Jeg må tilbake i den parken tre ganger til i sommer. Hilse på enda flere dyr, spise sukkerspinn, ta karuseller og bare være barn igjen.

– And a little behind the scenes –

15 kommentarer

Siste innlegg