Antrekk – 180616

Hvor skal jeg begynne med gårsdagen? For en herlig bursdagslørdag. Daniel og jeg koser oss sånn her i Stavanger. Vi feiret besta med de deiligste smørbrød og kaker i hele går! Nøøt oss med god mat, latter og prat i mange mange timer. Flagget var heist, besta ble strålende fornøyd med gavene sine, og da solen til slutt også tittet frem hadde vi jammen alt vi kunne ønske oss <3 Nei, familiedager som gårsdagen er for meg litt hellige.


Nå har vi akkurat inntatt bestemorfrokost nr.2 og når jeg har fått tatt igjen litt skriverier tar min kjære og jeg turen videre til farmor og farfar. De har reist hjem fra hytten på Bortelid for å ha oss på middag denne søndagen, og ettersom solen allerede står høyt på himmelen tror jeg vi har en helt nydelig formiddag i vente ute i hagen <3

Gårsdagens kjole får dere over her! Jeg har jo allerede gitt dere en smakebit på den tidligere denne uken, men noen bilder av den på må da også til. Både sko og kjole er kjøpt fra nettsiden Missguided.

Håper dere får en finfin søndag, og avslutning på uken <3

23 kommentarer
    1. Hei! Høres superkoselig ut, og for en nydelig kjole! Fikk virkelig lyst til å prøve ut missguided.
      Vokste du opp i Stavanger, når flyttet du til Kristiansand? Bare ut av nysgjerrighet, haha, hvis det ikke er for personlig.
      Ha en strålende uke!

    2. Amanda: Hei! Ja, de har virkelig mye fint! 🙂 Jeg vokste opp i Stavanger ja. Bodde her til jeg var tolv, så flyttet jeg til Kristiansand og begynte på ungdomsskolen der. Siden har jeg blitt i sør, men jeg elsker begge byer <3

    3. Hei! For et utrolig lekkert antrekk, elsker det!!
      Var inne og så på nettsiden, og ble overrasket over hvor billig det var der!
      Men jeg lurte på om det ble mye i frakt og toll da du bestilte? Er så kjipt å bestille også ender man opp med en toll som er tre ganger dyrere enn antrekket…
      Takk for svar! 🙂

    4. Gratulerer til bestemoren din, hun høres ut som litt av ei dame! Høres ut som et deilig sted å være 🙂 Jeg lurte på om du har tenkt til å dele treningsprogrammet ditt i nærmeste fremtid, jeg har vært veldig nysgjerrig på hva det er og trenger litt inspo!

    5. kjempefint antrekk 🙂 åssen er størrelsene på missguided? og bestile du fra .com, .uk, .eu eller hva? ser de har forskjellige sider 🙂 Ha en nydelig dag videre!

    6. Anonym: Tusen takk! Størrelsene er normale hvis det var det du mente 🙂 Jeg bestilte UK 6/34 og det er det jeg bruker til vanlig <3 Det er missguided.eu jeg bestilte fra 🙂

    7. Vilde: Ja, det er hun virkelig <3 Jeg har ikke fått trent like mye denne uken, men i morgen er jeg tilbake igjen så kanskje jeg får skrevet et treningsinnlegg da. Daniel og jeg lurte litt på om vi skulle lage en videoblogg med Daniels mageøvelser også. Hehe, han er så rå på de mageøvelsene sine 😀

    8. Anonym: <3 Snille! Tusen takk 🙂 Skoene er litt små i størrelsen faktisk. Jeg bestilte 37, og de passer bare akkurat. Jeg pleier vanligvis å kunne gå i 36 også <3

    9. Åse: Heisann! Hyggelig å høre at du likte det 😀 Ikke sant? Prisene er ikke så gale! Angående frakt og toll så betalte jeg det med en gang jeg bestilte så jeg ikke fikk noen overraskelse i posten på den fronten. Nå husker jeg ikke hvor mye det kom på, men det var nok rundt 500kr med alt det jeg bestilte. Kjøpte ganske mye ser du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg