The white & pink zebra

Hei og riktig god morgen solstråler! Jammen godt jeg har dere på dager som denne.. Kristinemor og jeg hadde egentlig planlagt en romantisk ettermiddag i stallen denne torsdagen, men regnet øser ned allerede, og rundt lunsjtider skal også tordneværet inntreffe så jeg vet ikke helt hvor trygt det blir? Hva sier du bestemor? Synes jeg hører henne helt fra Stavanger: “HU MÅ ISJE TENKA PÅ DET EINGANG!! HU KAN DØ!”

Hehe, verdens skjønneste gamlemor <3 Vi får bare se det litt an. Uvær eller ikke.. Nå tenkte jeg å gi dere en smakebit på min nye storfavoritt i festgarderoben! Denne lekkerbisken av en kjole ble også klikket hjem fra missguided i forrige uke og jeg ble så glad da den viste seg å være akkurat like fin som nettside-bildene tilsa. Bare se på den! Er den ikke unik? Jeg betalte rett rundt 700kr og den sitter som S.T.Ø.P.T. Virkelig helt nydelig til noen hvite snøringshæler og sommerbrune legger. Jeg skal nok få vist dere den på så fort solen titter frem igjen.

Formiddagen min skal gå til noen kontortimer og en real rengjøring av leiligheten! Jeg får nemlig storfint besøk av Cathrine i kveld, og da må det være litt rent og pent her. Gleder meg til å få oppdatert meg litt på livet hennes også igjen. Det har en tendens til å bli litt for lenge mellom hver gang når vi ikke bor i samme by <3

Ønsker dere en finfin torsdag <3

9 kommentarer
    1. Nydelig kjole. Ellers må jeg si det er rart hva folk orker å bruke tid på. Hadde jeg ikke hatt noe positivt å si så hadde jeg heller ikke orket å bruke tid på å skrive en negativ kommentar, Jorunn. Godt det ikke var hun som skulle bruke den hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg