– Monday To Do List –

Hei kjære, gode dere! Dette har blitt rene effektivitetsdagen for min del. Etter en real husvask og noen soltimer på verandaen fikk jeg besøk av Kristinemor i går kveld, så i dag har jeg tatt igjen noen planleggingstimer på kontorstolen. -Med persiennene fullstendig trukket for selvfølgelig. Hehe, gidder ikke å bli påminnet hvor fantastisk været er når jeg likevel ikke skal ut og nyte det. Mandagens to do-liste får dere under her! Gleder meg til å krysse av siste punkt. Det er kun hagemøbel-shopping som står igjen her nå og det skal bli en fryd <3

1. Fylle kjøleskapet med nye middagsingredienser, pålegg og frukt! Masse frukt. Jeg craver fremdeles vannmelon og spiser det som snacks til alle døgnets tider så i dag ble det noen tunge handleposer!

2. Rydde i kjøkkenskuffer. Check, check, check! Jeg har gått og irritert meg over rotete kjøkkenskuffer i flere uker uten å gjøre noe med problemet, så i dag sto alarmen på 07.00 og det første jeg gjorde var å sortere gryteskap og bakeskuffer. SÅ deilig å få litt orden her igjen.

3. Teste ut mitt nye styrkeprogram på Fresh. På fredag hadde jeg som nevnt en PT time kun for å få laget et treningsprogram jeg kan følge de dagene jeg ikke har noen treningspartner, og dette programmet er så bra! Åh, jeg kjenner det allerede i både armer, rumpe og ben. Kanskje jeg må dele det med dere i en egen post?

4. Sende ut alle klær og sko som jeg har solgt til blogglesere. Jeg satte jo i gang et lite klessalg her på torsdag, og i dag måtte det altså til litt sortering av adresser og sending av pakker! Herlig å bli kvitt enda litt mer <3

5. Kjøpe nye blomster til vårt nyvaskede hjem, for å gjøre det komplett! Det så så tomt ut her til morgenen i dag at jeg bare var nødt til å hive meg på blomsterbutikken for å kjøpe noen nye roser. Nå står hele 20 rosa blomster og pryder stuebordet vårt i tre krukker med oppskjært lime.. Ikke spør. Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt.

6. Bake frokostrundstykker for hele uken! Jepp, jeg har enda ikke gått lei av cottage cheese rundstykkene mine, og det tror jeg ikke mannen har heller så i dag ble det laget en ny gigantisk porsjon. Mmmm! Neste uke skal jeg prøve meg på en ny oppskrift… Kanskje.

7. Skifte på sengen, og ordne oss tvkanaler igjen. Av alle ting så savner jeg å se nyhetene og sporten på tv og ikke bare lese om det i nettavisene. Hehe! Det har vært deilig å slippe all tv-reklamen i syv måneder, men nå er det på tide å betale for Canal Digital igjen.

8. Kjøpe, eller ihvertfall se på hagemøbler til verandaen. Dere kom med flere fine tips til meg under gårsdagens “uken som gikk” innlegg, så i dag har jeg planer om å ta turen til litt ulike interiørbutikker for å titte på hva de har inne på lager. Gleder meg sånn til vi kan invitere naboene til grillfest hjemme hos oss også!

Det var altså min mandag <3 På tide å sette i gang med prosjekt veranda!

21 kommentarer

Siste innlegg