Uken som gikk…

Ukens latter… Fikk Daniel seg fredag kveld da jeg var ett sekund unna å hugge av min egen tå! Jeg hadde fått i oppgave å sløye fisken vi hadde fisket, og i det jeg satte meg ned på huk med kniven i hånda for å kjøre i gang, presterte Daniel å si: Se der! Du har et insekt krypende på foten din.. Altså… Hvem sier sånn? Min første reaksjon var selvfølgelig å spidde dette helsikkes maur-vesenet, så uten å tenke meg om kjørte jeg kniven ned i min egen fot. Heldigvis traff jeg for skjevt til å miste hele kroppsdelen, så jeg slapp unna med et lite kutt, men maur-vesenet var derimot ikke så heldig. Jeg sier bare ikke kødd med innsektsfrykten min!

Ukens cravings… Hagemøbler, hagemøbler, og hagemøbler. Vi er helt nødt til å få oss noen snart! Den luksusverandaen har vi fått utdelt, også står den bare der, tom og ubrukt. Fader så trege vi er! Kanskje dere har noen tips til fine spisegrupper og eventuelt solsenger vi kan få kjøpt på nett uten megalang leveringstid?

Ukens sang(er)… Nummer 1. Astrid Smeplass – Jump og nummer 2. Ariana Grande – Into You

Ukens høydepunkt… Været! Det har vært så fint så lenge nå at jeg nesten skulle ønske det regnet da jeg våknet til morgenen i dag. Leiligheten trenger en vask, og jeg trenger å tilbringe noen timer på kontorstolen, og når solen skinner utenfor frister det Så.Forbaska.Lite! Strandtimene med jentene mine denne uka har også vært helt herlige, og det samme var vel ja.. hele helgen. Telt-camping ga uten tvil mersmak!

Ukens nedtur… Må ha vært mandagen, da favorittlinsen til kamera mitt takket for seg og prutingen på Japan Photo ikke gikk i boks. Hehe, jeg er helt sparegal om dagen og gråter nesten en skvett over hver eneste uventede utgift jeg får! Vil bare at alt skal gå på sparekonto så jeg kan få kjøpt meg min lille drømmeleilighet. Ellers må jeg jo si at det var en smule skuffende at Norah ikke vant idol. Hehe.

Akkurat nå… Har jeg en enorm trang til å dra i dyreparken! Jeg har lyst til å ta med alle mine beste venninner og spise sukkerspinn i solskinnsværet. Titte på dyr, ta karuseller og bare ha en søndag full av latterkramper, meen det får bli en dag til uken i stedet. Et Stavangerbesøk står også farlig høyt på ønskelisten min akkurat nå. Savner familien sånn! Det er jo over to måneder siden jeg så dem sist <3

På tide å sette seg på toget igjen veldig snart <3

11 kommentarer
    1. Så heldig du er som kan nyte hver eneste dag! Kjedelig å sitte inne i et klasserom på disse fine dagene!
      Hvor er den hvite shortsen fra? <3

    2. Marte: Ja, jeg setter uendelig stor pris på denne friheten <3 Den varer jo ikke evig! Den hvite shortsen jeg har på meg her er fra Vero Moda, men jeg kjøpte den i fjor sommer så de har den nok ikke inne i dag 🙁

    3. Hvorfor må du absolutt kjøpe hagemøbler på nett? Kan dere ikke bare dra innom skeidar eller noe for å få kjøpt? Frakt koster jo ikke mye, og da blir de jo levert mye fortere enn når du bestiller på nett og må vente i hundre år. Og så får du jo sett møblene live før du kjøper de.. må vel være mye bedre??

    4. Jeg har kjøpt både en lounge gruppe og solsenger på jysk og er kjempefornøyd med alt! Bra priser også. Vet ikke hvor lang leveringstid det er på nett, men du har jo sikkert en butikk i nærheten? Her kan de også levere det hjem til deg om du spør dem.
      Ligger her på solsengen min og koser meg med vannmelon nå. 😀

    5. Vi har nettopp kjøpt oss 2 baden baden stoler til å ha på vår veranda. De er på tilbud på obs nå. 359 pr.stk. Du får sidebord til de også for 59. Man kan legge stolene nesten helt ned. Fantastisk å ligge i. De har også Amsterdam spisegruppe på obs denne uken for 2290 for hele settet. Bord og 4 stoler. Liggende solsenger finner du helt ok på ikea til 300 🙂
      Ellers må du ta deg turen til lysstøperiet en dag. De har fått søte små kattunger 🙂

    6. Netthandelen! Jeg fikk kjøpt to solsenger og bord til 2700,- kjempe deilig å ligge i de også 🙂 De har masse bra og kan hentes dagen etter du har betalt på Mjåvann. Eller få den hjemkjørt 👌🏼

    7. Mye gøy du har fått gjort denne uken. Herlig med grilling, bading, og i det hele tatt å være ute i dette fine været. Kjekkest er det med nære og kjære ^^
      Fysj, bra du ikke kuttet av deg hele tåen da. Så ikke godt ut uansett da men. Hadde nok klart noe lignende selv hadde noen sagt det samme til meg xP
      Ha en strålende fin søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg