Telt-campingen i et bildedryss


Okei, hvor skal jeg begynne? Jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å toppe dette siste døgnet… At det går an å ha det så forbaska bra! ALT har bare klaffet denne helgen. Daniel plukket ut den flotteste, mest solrike holmen til oss, og det første vi gjorde da vi ankom etter en 10 minutters rotur, var bare å hoppe rett i det 23 grader varme vannet fra berget. Noe.Så.Skjønt!? Hele ettermiddagen i går gikk til soling, bading, og fisking i robåten for før solnedgang var planen å grille egenfisket ørret med baconsurret paprika og maiskolber til på bål.


– Been busy making summer memories –


Jammen fikk vi fisken vår også, og fy søren for en flink mann jeg har. Han tok like godt på seg hele kokkeleringsjobben han, og serverte meg et aldri så lite festmåltid der ute i går. Jeg kunne ærlig talt ikke ha bedt om en bedre start på campinglivet mitt. Ja, til mange, mange flere slike sommerekspedisjoner fremover!


Helst hver helg! Dagen i dag har også vært helt upåklagelig. Vi pakket ned teltet allerede klokken ti i dag tidlig og tok robåten tilbake til Daniels hytte hvor vi  tilbrakte mer eller mindre hele dagen sammen med svigerfamilien. De hadde tatt med seg en hel HAU av kokt krabbe, vannmelon og jordbær som vi ble sittende ute i solen og nyte helt til langt ut på ettermiddagen. Åh! Badet fikk svigermor og jeg også gjort blant fisking og soling, og nei.. Dere får bare holde ut glad-maset mitt, for jeg er så fornøyd nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Eller jo det gjør jeg faktisk. Jeg skulle ha vært på nabofest jeg nå, men etter et nettfri døgn har jeg littegrann å ta igjen så som vanlig kommer jeg noe senere frem! Hehe, håper dere har fått en fin helg så langt selv.



Ellers er det en ny dag, med nye muligheter for å få det i morgen!

23 kommentarer

Siste innlegg