– Everyday Snapshots –

God morgen, og riktig god fredda alle sammen! Endelig er helgen ankommet. -Igjen! Jeg synes dagene bare flyr nå som sommeren er her og livet smiler litt ekstra. Hva skal dere bruke fridagene på? Tilbringe mest mulig tid ute i finværet? Det skal ihvertfall jeg! Jeg har akkurat pakket bagen og skrevet handleliste til kvelden jeg, for når klokken slår 14.00 drar Daniel og jeg ut på tur. Vi skal ta robåten ut til en liten holme ved hytten hans og slå opp telt der for natten. Hvis ikke det blir passe romantisk så vet ikke jeg! Har gledet meg til dette helt siden mandag!

Et godt og blandet bildedryss fra den siste måneden av snap-livet mitt får dere her! Jeg kommer nok ikke til å ha strøm nok på pcen til å oppdatere dere fra holmen i natt, så dere får rett og slett bare følge meg på snap for updates inntil i morgen kveld! Martheborge heter jeg der. Eller.. vi skrives jo igjen litt senere i dag også!

Nå skal jeg hive i meg pizzarester til frokost og komme meg avgårde på trening. Jeg har booket meg en PT time på Fresh kl 12.00 bare for å få et fast treningsprogram jeg kan følge i ukene fremover, så det kjenner jeg meg litt spent på! Krysser fingre og tær for at jeg får med hjem noen brilliante rumpeøvelser.

Ha en GLAD fredag så lenge <3 Vi sees igjen om noen timer!

12 kommentarer
    1. Følger med på Snapchaten din også, vet du! Selv om jeg ser nå at jeg ikke har fått med meg alle bildene over 😛 Håper teltturen deres blir topp, gleder meg til bildeoppdatering 😀 Klem

    2. Ååå, hvor har du kjøpt de ballerinaskoene med snøring? Jeg bestilte selv ett par for en stund siden, men de har bare blitt liggende da de ikke ble behagelige i det heletatt, så hadde blitt veldig glad for å finne noen som faktisk er behagelige!:-)
      Kos dere på telttur og god helg <3

    3. Jævla pollen indeed! 🙁 Men hadde ikke du fådd Telfast-tablætta som hjalp? Æ bruka både tablætta, næsespray og nozoil(olja man spraya i næsa) og æ nys fortsatt 40+ gang om dagen 🙁 e nåkka dritt

    4. Kristìn: Jo, mine tabletter hjelper så jeg kjenner ikke noe til pollen nå heldigvis! 🙂 Huff, synes så synd på dere som kjenner til den uansett hvor mange tabletter dere tar. Pollenallergi er grusomt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg