Antrekk – 010616

God kveld, god kveld! Da var jeg trygt plassert på kontorstolen igjen etter en nydelig dag på Hamresanden i Kristiansand. Vi ble en liten godgjeng som lå og nøt oss i sanden, og HEI nå kan jeg krysse ut årets første bad også! Hihi, første juni da! Ikke dårlig Borge. Etter fem deilige timer med jordbærspising, bading og ren kos dro jeg til byen i mitt knallrøde skjørt for å hente min nye kameralinse som endelig hadde kommet frem med posten. Japan Photo hadde den ikke inne på lager på mandag så de siste par dagene har jeg på underlig vis klart meg uten fullt bloggutstyr. Puh, godt å ha alt på stell igjen! Litt stekt ris med kylling fikk jeg også kjøpt med hjem, og herregud så godt det smakte i dag. Av all kinamat som finnes må dette være det beste jeg får..

– Topp og briller fra Bikbok, Skjørt fra Topshop og sko fra Mango –

Soltimene ble ikke knipset i dag, men dagens antrekk ble foreviget! Jeg hadde nesten glemt hvor glad jeg er i dette skjørtet. SÅ glad for at jeg tok det ut igjen fra klessalg-søppelsekken og beholdt det selv.

Har dere noe hyggelig på planen for onsdagskvelden? Jeg skal dyppe min halvbrente kropp i badekaret hvert øyeblikk og så ta igjen litt kommentarsvaring før jeg prøver å finne ut hvor mannfolket mitt befinner seg. Håper dere har fått kost dere noe i finværet dere også i ettermiddag!  

19 kommentarer
    1. Damn Marthe! Du ser helt nydelig ut, som alltid! <3 Har min nest siste eksamen på fredag, så soldagene går med til matteoppgaver :/ Fikk tatt meg en tur på treningssenteret da 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Så utrolig fine bilder, og jeg elsker skjørtet! 😀
      Jeg lurer også på om du tar noen form for kosttilskudd (vitaminer e.l.?) Ha en fin uke 🙂

    3. Så nydelig du er, Marthe! Skjørtet var fantastisk fint, og du kledde det virkelig! Ha en fin kveld, vakre:-)

    4. For et fantastisk nydelig antrekk! 😀 Du stråler virkelig om dagen, er så kjekt å følge deg. Stekt ris med kylling er også min ultimate favoritt! Føler meg som et barn hver gang jeg bestiller den enkle retten av alle ting, men jeg får ikke noe bedre 😛 Hehe, ha en herlig kveld! Håper du finner Daniel 😉

    5. Mari: Åå <3 For en herlig kommentar å lese på morgenkvisten :') Tusen takk Mari! Godt å høre det ikke bare er meg som er frelst av det simpleste av det simple på de kinesiske menyene. Hehe! En dag skal jeg lære meg å lage det selv 🙂

    6. Kristin: <3 Tusen takk! Akkurat nå tar jeg bare haircare hårtablettene mine og betakaroten 🙂 Jeg spiser så vanvittig mye frukt og grønt at jeg tror ikke jeg trenger noe annet akkurat nå <3

    7. byAnne: <3 Tusen takk 😀 Blir så glad! Arh, det er så kjedelig når soldagene bestemmer seg for å komme før eksamen er unnagjort. -Men kanskje du kan gjøre noen av matteoppgavene utendørs?

    8. Du er så utrolig flott Marthe! Ingen over, ingen ved siden 🙂 Det er så deilig å klikke seg inn her til flotte bilder og ikke minst helt rå matinspirasjon! Jeg har spist samtlige av dine ukesmenyretter, og den peanøttsausen.. Oh my. Ny favoritt! Håper du nyter de fine sommerdagene, måtte de vare i flere måneder 😀

    9. WOW! Er det mogleg å sjå så nydeleg ut! Og det håret då, heilt fantastisk lengde og farge 🙂 Nyt sommardagane på sørlandet, her på vestlandet klarer regnet å snike seg inn mellom soldagane…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg