Peanut & Banana Milkshake

Hei, og riktig god morgen! Det ble en litt senere kveld enn planlagt i går! Jeg fikk nemlig plutselig for meg at jeg skulle lære meg å massere gjennom videoer på youtube! Hehe, joda så like før leggetid satte jeg i sengen og søkte opp “Learn how to massage back” og brukte en meget fornøyd Daniel som prøvekanin. Det virker bare så gøy å være flink på denne fronten, og youtube har jo fremgangsmåter og læringsmetoder på alt så hvorfor ikke bruke kanalen til litt gratis massasjekurs? Som spådd var det en hel hau av videosnutter å velge i, og jammen fikk jeg plukket opp noen gode teknikker også! Lurer meg på om jeg har fått meg en ny hobby jeg.

– With a Hint of Chocolate –

Jaja, opp kom jeg meg likevel da alarmen ringte 06.30 i dag tidlig. Jeg må få unnagjort litt jobb før bestis kommer på besøk i ellevetiden. En bedre frokost har jeg også inntatt med en smakfull, liten milkshake til og denne tenkte jeg at jeg skulle dele oppskriften på med en eneste gang! En variant av sjokolademelk, peanøttsmør, banan, og litt kakaopulver. Høres ikke feil ut eller hva? Den passer jo perfekt til disse hete sommerdagene!

Ha alt sammen i en blender, fyr løs, og nyt med det samme! Beste smakskombinasjonen <3

Kan dere ha en deilig 1. JUNI? Ah, tenk at sommermåneden endelig er her.

12 kommentarer
    1. Det hørtes deilig ut! Daniel er heldig som har fått privatmassør:-) Jeg har nettopp kommet hjem fra tur, og jeg er helt ødelagt i beina. Å gå 3 mil på to dager er ikke bare bare, håper det er lenge til neste gang, haha. Jeg skulle gjerne vært prøvekanin, for i går kveld var det ingen som hadde lyst til å gi meg massasje. Jaja, sånn går det når ingen av jentene vil massere, og i stedet vil bli massert. Ha en flott kveld! Jeg er spent på å se hva du legger ut på bloggen i morgen, jeg skal sitte klar:-) Klem<3

    2. Ser super deilig ut! Skal prøves mange ganger i sommer! Hvor får du tak i de glassene forresten?

    3. Hedda Kalfoss: Å, himmel så rå du er 😀 Håper det ble en hyggelig tur, og ikke bare et slit. Hehe 😀 Jaay! Det blir nok lagt ut i morgen kveld, så da får du være klar 😀 Stor klem!

    4. Ser utrolig godt ut! 🙂 Men jeg lurte bare på om du brukte vanlig kakaopulver fra “rett i koppen” eller om du brukte sånn der mørk bakekakao? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg