Antrekk – 290516

Kjolen er sponset

Hei og god dagen! Vet dere hva? Nå skal jeg være litt spontan og hive meg avgårde på improteater med Annika for noen ordentlige latterkramper. Akkurat som jeg ikke har fnist nok denne uken.. Jaja, jeg har blitt lysten på et par glass vin og ifølge dere så trenger Annika og jeg litt kvalitetstid sammen. Hehe, det var ihvertfall ei av dere som var bekymret for om vi ikke var venner lengre ettersom vi ikke hadde tilbrakt like mye tid sammen det siste året. Hehe, det er vi altså <3 Ikke tenk på det! Den jenta der skal være min bestis helt til jeg ikke er mer!

– The Perfect Dress For Late Summer Nights –


Alt på dagens gjøremålsliste er krysset ut, og min splitter nye Gina Tricot kjole har fått kommet på, så nå er det i grunn bare å hoppe avgårde. Noen episoder av SKAM har jeg også fått sett i formiddag. Jeg bestemte meg for å gi det en sjanse ettersom absolutt alle både jenter og gutter ser ut til å elske det, men dere vet meg og serier… Jeg kom meg gjennom seks episoder, men så sovnet jeg et sted mellom utroskap og festing. Jeg skal gi det en sjanse til, men jeg tror egentlig bare ikke serier, eller tvtitting generelt er noe for meg. Det kjeder meg! Vil heller ut og gjøre noe moro jeg, så da klapper jeg igjen pcen for dagen og hiver meg på teater <3 

Have fun! Med eller uten Skam rullende på skjermen <3

14 kommentarer
    1. Så fin kjolen var! Du er så nydelig Marthe! Men er det sesong 1 eller 2 du har startet på? For hvis du har startet på sesong 1, må du bare holde ut til sesong 2. For det er da det blir spennende! I sesong en var jeg ikke så veldig interessert i det, men nå som sesong 2 er, er jeg helt hekta. Jeg elsker sesong 2 mye mer enn sesong 1:-) Ha en flott kveld, og håper du får en fin start på den nye uka som kommer:-) Klem!

    2. Hei Marthe!
      Nydelig kjole!
      Leste akkurat innlegget ditt om permanent lysbasert hårfjerning, hvordan er det idag? er det fortsatt samme resultat eller har hårene kommet tilbake?

    3. Åå fine, fine marthe!! Du er nydelig og du STRÅLER!! Håper du hadde en fantastisk kveld med dine venninner! Ønsker deg også en fantastisk uke i vente! Du er god du<3 klem

    4. Hedda Kalfoss: Takk snille 😀 Det er sesong 1 jeg har startet på, men jeg har faktisk sett 9 episoder nå, så jeg er snart på sesong 2 😀 Episodene er jo så korte at det er mulig å se alt på en dag. Hoho! <3

    5. Anna: Heisann, og tusen takk! <3 Jeg har fortsatt troen på lysbasert hårfjerning, men jeg har ikke fulgt opp med behandlinger selv så jeg har faktisk litt hår igjen både på armer og ben. Jeg har betydelig ferre hårsekker, men jeg har ikke tatt behandlingen siden i fjor høst (giddalaus) så jeg må fremdeles bruke barberhøvel både her og der <3 Skal du kjøpe deg apparatet så anbefaler jeg å være tålmodig og bare bruke det helt til enhver hårsekk er ødelagt. Gjør du det så er jeg sikker på at du vil slippe å ta i en høvel noen gang igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg