I morgen er den store dagen her!

Puh!! Da var klærene endelig levert og hengt opp i Kirkegata 10! Fem timer tok det å få alt på plass. Haha, hjelpe meg… Jaja, resultatet ble helt knall så nå gleder jeg meg bare noe helt vanvittig til morgendagen. Vi åpner dørene klokken 12.00, og kommer til å dele ut goodiebags til en verdi av over 1000 kroner til de første 20 som handler av oss. Vi snakker proteinbarer, selvbruningsprodukter, toalettmapper, vareprøver, atkins barer, energidrikker, og masse annet gøy som jeg er sikker på at dere kommer til å digge <3

Jeg tenkte ikke jeg skulle si så mye mer enn at det blir et helt supert klessalg! Ah, som jeg gleder meg til å kvitte meg med garderoben, og ikke minst… få hilse på dere! En liten sniktitt på hva dere har i vente i morgen får dere i et bildedryss under her. Altså det ER så mye klær, og det flotte er at vi er fire forskjellige jenter som selger og dermed dekker vi faktisk alle størrelser mellom XS til L i klær, og 36-40 i sko.



Prisene er forresten også mye billigere enn de tidligere årene vi har kjørt klessalg, for denne gangen er vi bare interressert i å kvitte oss med ALT! Min makspris er 150kr, men 90% koster 50 og 100 kroner. -Bare husk å ta med kontanter ettersom vi ikke kan ta noe kort <3




Adressen er altså Kirkegata 10, i frisørsalongen SalongXtend og klokkeslettet er 12.00!
Det kan lønne seg å komme litt før da det de tidligere årene har vært litt kø før åpning <3

20 kommentarer
    1. Så gøy! Jeg er helt sikker på at det er mye fint dere skal selge:-) jeg gleder meg til å se bildene fra klessalget. Jeg håper virkelig jeg får mulighet til å møte deg en dag, å møte jenta jeg har sett opp til i flere år ville vært fantastisk! Håper det skjer, og gleder meg enormt mye til den dagen:-) Men skulle du legge ut noen klær til salgs på bloggen? Ha en super dag i morgen! Klem<3

    2. Hei vakre 🙂
      Så gøy! Kommer til å bli så bra. Har du funnet ut hvem orgasinasjon pengene skal gå til ?
      Super tiltak av dere må jeg si 🙂

    3. WOW! Så utrolig mange fine klær ! Kunne ønske jeg bodde i Kristiansand altså, virkelig <3 hadde vært utrolig kjekt å møte deg <3 Elsker jo bloggen din og du må jo være så skjønn i virkeligheten ! Tror jeg hadde slukt halve butikken hvis jeg hadde vært der <3 Kos deg masse, nydelige Marthe ! <3 Klem

    4. Hei!
      Kristina skriver at hun blir småflau, blir du?
      Må nesten kommentere det samme til deg, fordi dere holder salget sammen.
      Småflaut? 😛 Jeg blir igrunnen småkvalm. Nå vet jeg ikke om mye av klærne er sponset, da blir det jo selvfølgelig noe annet, men det er både flaut, og ja faktisk kvalmt at det går ann å ha så mange ting! Setter dere ikke pris på det dere har?
      Du sier du har kvitta deg med omtrent hele klesskapet ditt (+sko), hvorfor det? Passer det ikke? Fordi du er lei av det? Og har tenkt å kjøpe nytt?
      Har du sett på “Sweatshop” f. eks?
      Skulle ønske at flere bloggere kunne promotere å ta vare på det man har, gjenbruk, Fretex, mindre shopping på kjedebutikker osv. Det er ikke meningen å personangripe deg, men jeg skulle ønske at vi fikk en endring i shoppingmentaliteten i samfunnet. Og her har dere bloggere virkelig en stemme!
      Er dette noe du har tenkt på selv?

    5. Caroline: Å <3 Du er vel god! Tusen takk Caroline :') En vakker dag! 😀 Det blir nok ikke siste klessalget vi holder, kjenner jeg oss rett. Hehe <3 Håper du har fått en fin lørdag til tross for at du ikke fikk tatt turen helt til sør i dag. 😀 Stor klem!

    6. Til Vilde over her:
      Blir ikke det å holde et slikt klessalg litt det samme som å gi det til Fretex, bare at de tjener litt penger på det selv? Klærne kunne jo blitt kastet, men i stedet går de til noen andre som setter mer pris på dem 🙂 Jeg ser hvertfall ikke noe galt i å holde slike klessalg, som sagt er det mye bedre enn å kaste klærne 🙂

    7. Til Mari: Nå tror jeg du har misforstått litt 🙂 Et klessalg, og gjenbruk, er jo i seg selv kjempebra! Jeg er mest skeptisk til denne tradisjonen som de vil holde årlig, det betyr at de “må” shoppe mye/noe til neste år, kun for å selge det igjen. Høres ikke det litt feil ut? Jeg skulle ønske noen kunne rette litt kritikk mot vårt ekstreme forbrukersamfunn, og her kommer f. eks Fretex inn. Hvorfor er det så få bloggere som handler på Fretex, eller promoterer det? Hvorfor må vi i det hele tatt handle så ekstremt mye? Det vil jo være bedre å kjøpe noe man virkelig har lyst på, og på den måten også sette mer pris på det (+ bra for miljøet). Og jeg kan ikke helt se for meg hvordan man kan sette pris på klærne sine når det virker som de bare har rensa klesskapet fullstendig? I tillegg så vet vi jo altfor lite om hvordan klærne lages, hvem som gjør det og hva de får betalt.
      Takk for meg!

    8. Jeg har ikke ord. Hvor frekk går det an å bli mot sine lesere egentlig ?
      Eier ikke du respekt ? Ikke glem at det er pga leserne dine du kan ha bloggen som levebrød. Jeg stilte deg inkl andre et alminnelig spørsmål og du svarer med å være frekk. Har hatt respekt for deg fra jeg begynte å lese bloggen din fordi du virket jordnær. Men du er jo noe helt annet enn det du begir deg for å være. Voks opp lille venn. Vet at du aldri noen gang tørr å godkjenne denne kommentaren eller svare. Det viktigste er at du leser den. Stakkars deg som ikke klarer å ha respekt for dine lesere!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg