– Beach Life –

Hei, og riktig god onsdagsmorgen! Ah, da var hjemreisedagen kommet, men eventyret i Sardinia er likevel ikke over. Ikke enda! Klokken 11.00 bli Selini og jeg plukket opp av en buss som skal ta oss ut til en stall for ridetur i den nydelige naturen her. Det er bare en times utflukt, men gud som vi gleder oss! Kamera blir selvsagt også med, så jeg krysser fingre og tær for at jeg får knipset noen idylliske bilder fra hesteryggen til dere i dag

Gårsdagen startet som mine snapchat-følgere sikkert har fått med seg med et grottebesøk som lå 600 trappetrinn under en fjellskrent… 600 trappetrinn ned: peace of cake! 600 trappetrinn opp: not so much. Neida, men det ble en kjempefin liten trim-tur og området rundt med utsikt av klipper og hav var verdt hver eneste svettedråpe.


– By the sea is my favorite place to be –

Turen tok ikke mer enn en times tid så da vi var ferdige her, hev vi oss videre på en strand for å sole oss. Fire timer lå vi og skravlet om alt mellom himmel og jord, lo (mye), og bare nøt oss akkurat som man skal på ferie.

Et bildedryss fra disse strandtimene får dere her! Håper disse bloggpostene gir dere lysten til å dra hit selv, for er det et sted jeg vil reise tilbake til så er det Italia. Denne turen har gitt meg en enorm trang til å oppleve til både Korsika, Sicilia og Venezia også.. Kanskje Daniel og jeg må ta noen klisseferier hit?


Ha en deilig onsdag <3 Det skal vi ha!

34 kommentarer
    1. For et nydelig sted. Gleder meg til å se bilder av riding og kanskje du har bilder av grotteekspedisjonen? Har du bilder fra hotellområdet?

    2. Så fine bilder! Jeg så mystoryen din fra i dag tidlig, og da lo jeg godt, haha! Dere er noen luringer alle sammen, og den veska måtte bli enormt tung?:-D skal dere hjem i kveld? Lander dere på Gardermoen da, og tar dere bussen hjem til Kristiansand? Beklager for litt mange og rare spørsmål, men det jeg skal fram til er om dere er i Oslo i morgen?:) Ha en flott dag, og god tur hjem! Klem<3

    3. Kom nettopp over bloggen din, og ser at du er på ferie på vakre Sardinia <3 Jeg har vært der selv en gang, og da leide vi bil og kjørte rundt hele øyen, helt fantastisk! Jeg vet ikke om du har tid igjen på denne vakre plassen, men hvis du har det vil jeg anbefale å ta en kveldstur inn til Bosa. En fantastisk nydelig by som absolutt er verdt en tur. God ferie videre. Klem.

    4. Hei Marthe!
      Godt å se at du koser deg! Jeg lurte på hvor den flotte dongerishortsen du har gått med de siste dagene er fra? Har sett deg gå med den på Snapchat, og du så råflott ut i den!
      Ha en fin tur videre

    5. Jeg får nesten lyst til å flytte til Italia jeg! Haha! Bildene er skikkelig fine! Har også hørt at det skal være veldig fint i Venezia! Kos deg de siste timene!<3

    6. Så fine bilder! Får lyst til å reise til Italia nå 😀 Anbefaler å reise Korsika (som foresten er en del av Franrike)

    7. Vakkert vakkert 😀
      Venezia er utrolig spesielt,men der stenger alt super tidlig og man kan ikkje kjøpe så mye mat og sånne ting å ha på hotellet fex om du bor i selve Venezia.
      Ellers har de jo god mat og sånn selvsagt,men de har ikkje daglivarebutikker likssom som holder åpent lenge….er mer noen timer hist og her føltes det som. Spørs hvor man bor da….men anyhuh….Venezia er megavakkert ikkje nett en festby 😀

    8. Har vært så inspirerende å lese reiseinnleggene dine fra Italia! Selv reiser jeg på backpackertur dit om 3 uker til og skal reise fra nord til sør. Kjenner jeg virkelig gleder meg til Sardinia nå etter disse fantastiske bildene 😀

    9. Herregud, det ser helt nydelig ut! Jeg må jammen meg komme meg over dit selv snart! Har forresten sett mystoryen din om melonslangen ørten ganger i dag og ler så jeg griner hver gang! PRICELESS :’)

    10. Sophie: Tusen takk 😀 Ja, det glemte jeg helt. Hehe, følte Korsika var en del av Italia ettersom man kan ta det som en dagstur fra Sardinia, men det er det jo ikke 😀

    11. Benedicte: Å <3 Denne skulle jeg ha sett litt før. Vi reiste hjem i natt, men vi fikk heldigvis kjørt til en hel hau av fine andre byer 🙂 Bosa får jeg ha til overs for neste gang om det blir en 😀

    12. Hedda Kalfoss: Hei Hedda! Hahaha, glad du likte mystoryen 😀 Jo, jeg holdt jo på å miste hele veska i bakken så tung den var. -Men gud det var verdt det! Den smakte SÅ godt 🙂

      Tusen takk! Vi reiste hjem i natt så jeg har egentlig akkurat kommet hjem og holder på å stupe. Hehe, flyet landet klokken to i natt så kjørte vi til Oslo S hvor jeg tok natt-toget hjem klokken halv fem om natten så det ble ikke mer enn en time i Oslo denne gang <3

    13. Victoria: Hei Victoria 🙂 Det kom veldig an på vinden fra dag til dag. Var det mye vind så måtte vi finne et sted i le for å kunne sole oss uten å fryse, men var det ikke vind så var det så varmt at vi ble nødt til å bade. Det ble varmere og varmere for hver dag også. Siste dag hadde vi 30 grader og hele den kommende uken melder de like varmt så nå er nok sommeren snart kommet til Sardinia for fullt 🙂 Vannet var ikke varmt, men det ble også litt bedre for hver dag som gikk. Siste dag var det overkommelig å dukke seg i<3

    14. Hei, jeg lurer på hva som er i den hermetikkboksen? Det så råådeilig ut!
      Ellers ville jeg si at jeg er storfan av både bloggen din, snappen din og instagram! Loveyou!

    15. Hei Marthe! Jeg elsker bloggen din! ville bare si at jeg anbefaler deg på det varmeste å reise til Sicilia, det er en reise du aldri vil angre på, virkelig det mest fantastiske stedet i verden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg