Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Å, la meg slippe å velge bare én hendelse! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si her. Roadtrip til Olbia med utallige latterkramper, besøket på Stintino Beach, by-sightseeingen, gårsdagens late strand-dag med en trøbåt og enda mer latter, de fantastisk vennlige lokale menneskene her nede… Nei, jeg må velge ALT. Disse feriedagene blir bare bedre og bedre, og så langt har vi ikke hatt en eneste nedtur.

Ukens sang… Don’t let me down – Illenium Remix. Denne sangen!! Har dere ikke hørt den så søk den opp med en eneste gang. Fineste remixen jeg har hørt i hele mitt liv. Sonja viste den til oss da vi akkurat hadde hentet leiebilen vår og siden har den bare blitt spilt om og om igjen. Dette er rett og slett blitt feriesangen vår.

Ukens innkjøp… Nye badebomber og denne blondevesten som så uendelig mange av dere har etterspurt hvor er kjøpt! Hehe, så hyggelig å høre at mange likte den! Jeg fant den på en ukjent butikk her i Italia på torsdag, men jeg synes jeg har sett noen varianter både på Bikbok og Vero Moda hjemme også?

Ukens cravings… Tørket frukt og italiensk pizza. Hehe! -Og hallo i luken.. VANNMELON! Hele ferien har vi kjøpt en gigantisk vannmelon daglig, delt den i to og skrapt den tom med skje til lunsj. Dette har ført til ubehagelig mye tissetrengthet på både passende og upassende steder, men markeringen vår i Sardinia er det ihvertfall ingenting å si på! Gudene vet hvilke åkre og jorder som ikke er blitt tisset på etter ferien vår.

Ukens latter… Fikk jeg meg definitivt under gårskveldens powerwalk. Vi gikk forbi et gigantisk jorde med sauer på, og her lå det også en dø halvspist en som jentene lot seg inspirere så av at de diktet opp en fantasihistorie om “Lille krøll”. -Historien om den psykotiske sauen som hadde en dyster skjebne i vente. Fortellingen varte I.Det.Uendelige, og jeg lo så jeg skrek hele gåturen.. For en gjeng jeg er på ferie med..

Måtte de neste tre dagene være fylt med like mye BRA <3
Så håper jeg dere synes det er moro med litt ferieoppdateringer.

20 kommentarer
    1. Uken din høres helt fantastisk ut! Kos dere videre på tur! Du fortjener virkelig noen supre dager!

    2. Virker som en helt fantastisk fin uke! heldig som er på ferie og får oppleve og se så mye. Er gøy å se bilder og høre om det også ^^
      Don´t let me down er stilig, har selv hørt en del på den i det siste (:
      En superfin blonde vest :3
      Kos deg videre de siste dagene på ferie 😀

    3. Hei Marthe!
      den sangen dere hører så mye på, hvor kan jeg finne den? Den er ikke på spotify, ihvertfall så finner jeg den ikke :s

    4. Høres ut som en FANTASTISK tur, kos deg masse masse masse!! Flotte bilder, skikkelig sjalu på deg altså, her jeg sitter med regn.. Men med bildene og innleggene du viser er det lett å drømme seg bort, for FY SØREN. Ååh, kos deg masse videre Marthe!<3

    5. Høres ut som en kjempe bra uke!! Og for noen nydelige bilder <3 Forresten, elsker den sangen, er så fiiin! 😀 Håper denne uken blir like bra!

    6. Håper du koser deg masse på ferie, Marthe! 😀 elsker virkelig denne spalten, og finner spesielt mye inspirasjon i musikkfavorittene dine! Likte remixen av The Chainsmokers – Don’t Let Me Down veldig godt, men finner den ikke på spotify… har du en link til sangen der, eller finnes den rett og slett ikke på spotify :/?

    7. anne: Å <3 tusen takk! Glad for å høre at du liker uken som gikk innleggene så godt <3 Nei, det stemmer at den ikke ligger på spotify. Akkurat den tror jeg man må høre på youtube! Det er ihvertfall der vi har hørt den hver gang på reisen 🙂

    8. Anonym: <3 Takk snille! 😀 Håper dere klarer å drømme dere litt bort i bildene mine mens det regner der hjemme. Jeg lover å ta med sol hjem til torsdag <3

    9. Henriette Celin: Tusen takk fina! Herlighet som vi koser oss <3 Glad det synes gjennom innleggene mine også 🙂 Heldigvis er det to dager igjen, og de skal nytes like mye. Håper du får en knalluke selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg