Vacay or bootcamp?

– Gårsdagens powerwalk i et bildedryss –

Etter at dere var oppdatert i går kveld bestemte jentene og jeg oss for å dra på powerwalk i fjellene like ved hotellet her. Fordelen ved å bo såpass øde som vi gjør er jo at alt støy og byliv blir erstattet med naturomgivelser som dette! Personlig ville jeg ikke ha byttet det for noe i verden, for den turen vi hadde i går glir rett inn på topplisten av hyggeligste ferieminner jeg har laget noen sinne. Det er et eller annet med dette landskapet i solnedgangslys.. Jorden blir nesten farget rosa og i gresset langs stien hopper det så mange rådyr/hjort (hva enn det er) at man ikke kan holde tellingen engang. Jeg får alvrolige talt bare lyst til å dra hjem, hente Daniel og flytte hit.. Hvor fantastisk ville det ikke ha vært å ha piknik eller bare få trene i slike omgivelser hver dag?


– Husk å følge Martheborge på snapchat –

Vi gikk i nærmere halvannen time før vi nådde denne fjelltoppen med utsikten av hav, og her slo vi oss ned for en 5 minutters sirkeløkt bestående av 30 knebøy, 30 utfall på hvert ben, 30 situps og 30 push ups. Noe så DEILIG!



Planen for mandagen er å dra på grottebesøk fra morgenen av, sole oss på enda en ny strand om formiddagen og dra på vingårdsbesøk i ettermiddag. Vi har booket en tur gjennom hotellet for sistnevnte, så i dag skal det smakes på både vin og oliven! Herregud som jeg gleder meg til enda flere opplevelser og enda mer latter <3



De spreke jentene mine og jeg ønsker dere en knallstart på den nye uken!

20 kommentarer
    1. Er dere bare tre jenter?😊 ikke noe ille det altså, bare spør siden du skulle ta med hele jentegjengen, og har liksom ikke fått oversikt over hvem du drar med 🙊

    2. For noen idylliske omgivelser! Må ha vært herlig å ha en treningsøkt der ja 😀
      Dere får kose dere med grottebesøk, soling, og vingårdsbesøk. Høres ut som litt av en gøyal dag dere har i vente ^^

    3. For et nydelig sted. Kan du ikke ta noen bilder og vise oss hotellområdet, utsikt fra rom osv også?

    4. Hei! Hvor bestiller du reisen fra og hvor mye koster den ca? uten lommepenger osv 🙂 Ser utrolig fint ut der!

    5. Hei, skal til Sardinia i august med kjæresten men har enda ikke bestilt, vi tenkte å holde oss på toppen av øya og har kikket litt på hotell. Hvilket hotell bor dere på, og er det noe å anbefale? 😀

    6. heihei!Kunne du laget en liten slags guide når du kommer hjem som handler om Sicilia? Der du bodde, hva du gjorde, og diverse og hva du synes om stedet/tingene? 🙂 Dårlig forklart, men håper du forstår… :*

    7. Så fantastisk fine bilder!! kos der masse videre, jeg er så misunnelig, her jeg sitter med hjemmeeksamen…

    8. Kristine: Heisann! Vi bor på Blue Village family life Baia di Conte. Det er veldig okei! Øde, men fin plassering. Det er god mat her og servicen er topp så vi er veldig fornøyde 🙂 Privatstranden er ok, men ikke den flotteste så jeg ville heller reist rundt og opplevd alle andre strender <3 Men å reise rundt og se hele nord-delen av øya må dere gjøre uansett. Det ER så mange fine steder man må se og oppleve!

    9. June: Jeg har egentlig bare to sportsbher som jeg virkelig føler sitter og de er begge fra H&M faktisk! De fleste har dårlig hold, men akkurat disse to passer utrolig godt, så du må bare gå litt på jakt og prøve deg frem her tror jeg. Den jeg har på meg her er også fra H&M, men den har kjempedårlig hold igjen.. Å finne en god sportsbh er en kunst!

    10. Pia: Hei! Vi reiser gjennom Startour men booket gjennom expedia og reisen kom på latterlige 2800kr per person 😀 Billigere tror jeg nesten ikke det blir!

    11. Anonym: Nei, vi er bare tre og det har aldri vært meningen å være flere 🙂 Resten av gjengen er jo midt i eksamensperioder eller jobb på denne tiden <3 Jeg reiser med Selini og Sonja. Sonja har jeg ikke skrevet så mye om tidligere da hun bor i Sandefjord, men jeg var også på reise med henne en gang i 2012 hvis du har fulgt meg så lenge? Annika, Selini, Sonja og jeg dro til Sharm El Sheikh en gang vinteren 2012 og hadde vårt livs jenteferie så jeg tenkte at vi ville være et godt team i 2016 også <3 Mangler bare vår kjære Annika!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg