En litt spesiell 17. mai feiring

Hei kjære, gode tålmodige dere <3 Da var jeg tilbake etter en litt spesiell 17. mai feiring. Himmel og hav for et døgn det har vært. Jeg tenkte egentlig ikke å si så mye om denne dagen da jeg verken vil pynte på sannheten eller drukne dere i negativitet, så i år vil jeg bare si gratulerer så mye med dagen på etterskudd og dele noen hyggelige bilder fra champagnefrokosten vår. Vi hadde tross alt en forbaska bra frokost! Annette hadde handlet inn så vanvittig mye godt til oss, og dette huset vi oppholdt oss i… oh lord! Fineste jeg har sett på lenge!

– Flotte, flotte jentene mine –

Det var kanskje ikke topp stemning hele dagen, men frokosten var upåklagelig, været var upåklagelig og tiden med min kjære var upåklagelig, så det er jeg ihvertfall takknemlig for. Resten er allerede på vei inn i glemmeboken, for nå har jeg akkurat kommet frem til Sardinia og her skal jeg bare sole meg, blogge, oppleve og kose meg med to tutter som i skrivende stund ligger snorkende på vårt fine hotellrom. Så fort jeg har gitt dere (og bestemor) beskjeden om at jeg enda er i live, skal vi få i oss noe frokost, trene og legge ut på ukens første utflukt.

Vi leide oss bil for hele uken da vi ankom i går kveld, så faren er stor for at vi skal få sett absolutt alt denne øya har å by på de neste syv dagene. Gleder meg til å dra frem kamera igjen og forevige minnene i flere hundre fotografier <3 Jeg har på følelsen at jeg oppholder meg på et av de vakreste stedene jeg har reist til noen sinne.

Håper deres 17. mai feiring ble fin, og at dere nå er klare for litt feriebilder!

28 kommentarer

Siste innlegg