New In – Mango Sandals

Da var nok en soldag over for vår del, og dessverre var dette også den siste! Vi reiser ikke hjem før sent i morgen kveld, men tanken på at dette er vår siste natt på hotellet, er likevel litt trist! En uke går alt for fort, men fy søren så mye vi har fått gjort og opplevd. Det er jo nesten ikke en strand eller en attraksjon vi ikke har sett her i området nå. Elsker slike innholdsrike ferier! Jeg har enda noen bilder som jeg ikke har fått vist dere, og disse skal jeg dele i et eget innlegg, men nå vil jeg først ta dere med en tur inn i skogarderoben min!

– Mitt nyeste par i samlingen –

Ja, jeg dedikerer et eget innlegg til mitt siste skokupp, for disse her… 1. Billige 2. Rålekre 3. GODE å gå på! Hvor ofte får man den kombinasjonen der? Jeg har sikkert femti par sko, men det er bare fire av hælene jeg faktisk bruker. Resten står flaut nok til pynt i klesskapet da de er helt umulige å gå på lengre enn femten minutter av gangen. For all del, det er kjekt å ha litt sko stående til pynt også, men jeg skulle gjerne sett at det var litt enklere å finne pumps som jeg også kan bestige fjell med.. Jepp! Dette paret fra Mango er et slikt par.

Vel, ihvertfall så nære som man kommer. Jeg brukte det på kvelden 17. mai da den lange maxikjolen ble erstattet med en kortere variant og kunne ha danset rumpen av meg på byen uten å få så mye som et gnagsår. 399 kr betalte jeg, til dere som liker dem og trenger et behagelig par pumps selv.

Nå skal jeg faktisk ta dem på meg igjen, for her venter en kveld med god mat i byen!
Det blir en rolig tirsdag, for i morgen tidlig venter en ridetime oss. *MEGAGLIS*

12 kommentarer
    1. PERFEKTE SKOPARET, ikke litt misunnelig heller hehe! De var virkelig super lekre, lette etter de på nettsiden til mango men fant de ikke, men krysser fingrene for at de får de inn igjen for de var virkelig super lekre! Kos deg sammen med jentene i kveld, det fortjener du! 🙂

    2. Hei! er ikke lenge igjen til sommerferien nå, og jeg har allerede begynt å lete etter årets ferie-leseropplevelser. De siste tre-fire sommerene har jeg alltid funnet så mye inspirasjon når det gjelder dette på din blogg, men fant ingen nylige anmeldelser. Bladde meg derfor bakover i arkivet ditt, og selvom jeg har lest mange av bøkene fra før var det allikevel så mye å hente! Du skriver råbra anbefalinger, og gir du et terningkast 6, vet jeg med stor sikkerhet at dette er en bok jeg også vil like. Takk for alle de fine inleggene, håper du fortsetter med slike oppdateringer:)
      Kanskje feil innlegg å kommenter, men da ser du det i hvertfall.

    3. Margrethe: For en hyggelig tilbakemelding! 😀 Det kommer faktisk en ny bok-anbefaling nå til fredag. Hoho 😀 En litt spesiell en, men kanskje du vil like den du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg