Nytt klessalg – Sett av 28 mai!

Okei aller først… Flere som blir drept av pollen om dagen? Jeg klarer snart ikke holde øynene åpne lengre! Hjelpe meg, jeg har både allergitabletter, nesespray og øyedråper, men ingenting ser ut til å hjelpe. Kanskje på tide å komme seg til legen for en pollenvennlig sprøyte? Jaja, lider gjerne litt for våren jeg! Onsdagen min startet med et møte i banken. Daniel og jeg hadde bare lyst til å oppdatere oss litt på hvor mye lån vi har muligheten til å ta opp, om vi skulle få lyst til å kjøpe oss noe nå i nærmeste fremtid. Kjekt å vite litt om lån og renter før man går inn på finn og dagdrømmer om hus med brygge og båtplass til. Høhø! Jeg har en tendens til å drømme litt vel stort i en alder av 23.. Ellers dro jeg rett fra møte til trening med frøkna mi, og på Fresh i dag var det full fokus på rumpe og lår. Deilig å kjenne bena dirre etter en svettetime allerede klokken 10.00 om morgenen! Jeg vet ikke om det er treningspartneren min eller årstiden som gjør det, men jeg er altså så giret om dagen!

-Men over til dette klessalget da! Datoen er nå satt, og det blir lørdag 28 mai så da håper jeg selvfølgelig at dere ALLE reiser land og strand for å komme på Kristiansandsbesøk! Hihi, neida men til dere som bor i nærheten.. Vi åpner dørene klokken 12.00 og dere er hjertelig velkomne. Lokalet blir det samme som før: Salong Xtend Markensgate 10, og denne frisørsalongen ligger altså rett utenfor bak-inngangen til Sandens shoppingsenter midt i Kristiansand sentrum. Det er både jeg, Kristina, og Maren som skal tømme garderobene våre denne lørdagen, så jeg kan banne på at lokalet vil være proppfullt av lekre vesker, sko og plagg i størrelsene XS – L (36-39 i sko). Håper dere ihvertfall vil ta en liten tur innom! Jeg kommer ikke til å ha et plagg eller et skopar til mer enn 150 kroner. Det eneste jeg ønsker er å hilse på dere og kvitte med absolutt alle klær <3

Dato: 28 Mai Sted: SalongXtend Markensgate 10 Åpningstid: 12.00 

– Vi holder på til lokalet står tomt, og tar bare kontanter –

Håper vi sees <3 Og spør hvis dere lurer på noe!

22 kommentarer
    1. Å, jeg er så lei meg for at jeg ikke får kommet. Det irriterer meg at jeg bor så langt unna. Du har ikke lyst til å spare igjen et par plagg du kunne solgt på bloggen til oss som ikke har mulighet til å komme? Selvom det blir litt mye styr med sending av pakker, ville det vært perfekt for oss som ikke kan komme. Det hadde vært så gøy å hatt noen plagg fra din garderobe, stilen din er jo fantastisk og du eier jo ingen plagg som ikke er fine! Håper du gjerne tenker litt over det:) Ha en fantastisk lillelørdag videre:) Klem<3

    2. Åhh, synd at jeg ikke holder til i nærheten!
      Kanskje du kunne hatt et innlegg om ulike treningsøvelser som fokuserer på rompe og ben? 😀

    3. Dette sku eg gjerne vært med på om enn bare for å si hei……men eg tviler på lommeboken tåler mer utgifter nå..eg har begynt på skole..og gleder meg veldig til i kveld da første undervisning er…dette er nettbasert med 36 live undervisningsdager og resten er gruppearbeid og egen arbeid samt videotrening etc….spennende.
      klemmetingene <3

    4. Så gøy at dere vurderer å kjøpe sammen! Har så lyst på leilighet selv sammen med kjæresten 🙂 vet ikke om det er litt frekt å spørre om men hvor mye får dere i lån? Eier daniel den leiligheten dere bor i nå?

    5. Tviler ikke på at det er irriterende med pollenallergi, selv om jeg heldigvis aldri har hatt det selv! Tror jeg bor litt for langt unna til å komme og kjøpe klær hos dere, men masse lykke til!

    6. Lite tips ang betaling, var på er loppemarked forleden, der tok de faktisk betalt med vipps!😃👌🏼 Fantastisk enkelt!

    7. Hedda Kalfoss: Ja, skulle gjerne hatt alle bloggleserne mine i samme by :’) Hvilken størrelse er det du bruker i både overdel og underdel Hedda? Og hvilke type klær er det du liker? Det er jo litt vanskelig å ta bilde av absolutt alt før klessalget, men kanskje du har sett deg ut noe som du kunne tenke deg i de tidligere innleggene mine? 🙂 Jeg skal kvitte meg med 90 % av alt jeg eier og har, så det du eventuelt peker deg ut skal heelt sikkert selges. Hehe, så kan jeg holde det av til deg/dere <3 Klem

    8. Maria: <3 Javisst kan jeg det! Jeg har en helt genial rumpeøvelse som jeg kan vise i førsteomgang 😀 Sitter med verdens stiveste rumpe etter å ha tatt den i går. Hihi!

    9. Trine: Ja, det er jo litt hyggelig å eie noe sammen også 🙂 Hvis vi skal kjøpe helt selv uten å sette noe sikkerhet i foreldres hus eller eiendommer ( har mest lyst til å stå på egne ben ) så kan vi få lån på 3 millioner. Da må vi ut med 450 000 oppsparte i egenkapital, og for den summen får man en fin leilighet i Kristiansand. Daniel leier bare den leiligheten vi har nå gjennom jobben, så vi bor her nesten gratis og har dermed mulighet til å spare masse mens vi venter på at drømmeleiligheten skal legges ut for salg <3

    10. Suzanne: Ja, jeg skal faktisk vurdere dette jeg også! Må bare forhøre meg litt om hvordan det gjøres. Lastet nemlig ned vipps først i forrige uke jeg. Haha!

    11. Lifecoaching 🙂
      Eg har drevet med dette i flere år,men ville ha litt mer kjøtt på benet så derfor begynte eg på ettåring utdannelse 🙂 Er veldig spennende 🙂

    12. Spennende tider fremover da. Så da blir dere i Kristiansand fremover? ( hvis dere skal kjøpe noe ) Hva skal dere studere?

    13. Kathrine: Ja, vi blir i Kristiansand ihvertfall et år til 🙂 Daniel skal fortsette i jobben sin og ta en eksamen privat, mens jeg begynner på UIA på et av de fem alternativene jeg søkte der. Skal skrive en egen post om dette, må bare ha noen bilder til innlegget. 🙂

    14. cuskima: Åh, jeg vet jo ikke nøyaktig hva det går i, men det høres spennende ut! Kjekt med slike ettårige utdannelser som man kan hente enda litt mer lærdom fra 🙂 Blir vel som et slags etterutdanningsår for deg dette da 🙂

    15. Lifecoaching er en støttespiller for noen som føler at de står litt fast med hva de ønsker seg…..og hjelper dem å se målet.
      Ikkje en terapeut,men mer en person som står ved din side og viser det ting du selv ikkje ser -dine talentet, dine evner….hvordan du tenker og føler og hvordan dette hindrer en å nå mål eller få det man ønsker seg i livet….
      veldig spennende hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg