Moodboard – 17 mai frisyren

Åh! Er det bare meg, eller er vi skikkelig klare for mai nå? Jeg smiler bare av tanken på at første dag i ny måned er allerede til søndag. April har jo bare vart og vart! Vanligvis føler jeg årstidene virkelig flyr forbi, men denne måneden her har gått saaakte! Kanskje jeg føler det sånn fordi jeg har lengtet etter sommeren helt siden hjemreisedagen fra Dubai i januar. Uansett! Mai måned er like rundt hjørnet, og de neste par ukene tenker jeg å være superflink til å dele litt nasjonaldags-inspirasjon her på bloggen! Hva sier dere til det? Det kan være alt fra tips til bord-dekking, gode 17. mai desserter, eller inspirasjon til pene vår og fest frisyrer foreksempel!

Sistnevnte ble jeg sittende og lete etter nye idéer til i hele to timer denne ettermiddagen. Nå som jeg har fått så vanvittig langt og fyldig hår er jo alternativene uendelige! Er det noe jeg SKAL bli flinkere til den kommende måneden så er det å være mer kreativ med hårstylingen min. Jeg vil ha det mer oppsatt, flette det mer, bruke blomsterkranser og bare gjøre morsomme ting med det! Det er jo så gøy å eksperimentere litt?

Kanskje jeg setter i gang allerede nå! Nei.. Jeg må først rydde dette galehuset. I går kveld var det strøkent her, og nå.. en middag og åtte frokostrundstykker senere er det fullstendig kaos både på kjøkkenet og i stuen. *Sukk* Jeg forstår ikke hvordan jeg får det til. Jaja, det er mitt problem! Dere må ha en finfin torsdagskveld alle sammen, så håper jeg dere er klare for å ta imot litt mai-inspirasjon i nærmeste fremtid <3

Alle bilder her er fra Pinterest <3 Tidenes inspirasjonskilde det der..
Dere er forresten råflinke på tilbakemeldinger om dagen! Det gjør meg helt skravlesyk!

25 kommentarer

Siste innlegg