Mornings like these…

Det eneste som er bedre enn å ha en hund sovende i halsgropen, må vel være å ha to? På søndag fikk jeg Bella og Odelia på overnattingsbesøk, og den morgenkosen som følger en natt med disse, tok jeg meg noen timer til å bare N-Y-T-E. I dag er de levert tilbake, men tirsdags-formiddagen har ikke vært så dum den heller!

Jeg fikk aldri fylt opp kjøleskapet i går, så etter en lengre tur på butikken lagde jeg meg tidenes fruktfat, fylte kakaokoppen og erstattet kontorstolen med sengen! Regnet plasker ned utenfor, og med den sure vinden som også har funnet veien til sør, kjente jeg mer for å pakke meg inn i tre tepper og besvare mail oppå dundynene <3 Hihi! Måtte jeg ha luksusen av hjemmekontor resten av livet altså, for å arbeidsomgivelser som dette er jo helt latterlig.. Det skal sies at en ikke blir like effektiv med pcen i sengen, men fader heller. En gang i blant går fint!

– Todays lunch plate –
1 mango, 1 boks bringebær, 1 boks blåbær, 1/2 kurv jordbær og litt melis

Har dere sett noe så digg? Jeg spiste jammen meg opp alt også. Frukt og bær får jeg bare ikke nok av! Min nye bok har jeg også fått startet på denne morgenen. Jeg har slitt litt med å finne tid til å lese annet enn blogg og nettaviser de siste månedene, så nå har jeg bare bestemt meg for at jeg SKAL sette av 30 minutt til min nye bok hver morgen. Jeg har gått til innkjøp av en bok bestående av noveller faktisk! Syv noveller om menn med og uten kvinner, den vanskelige kjærligheten, og om det å klare eller ikke klare å leve sammen. Aldri lest noen av Haruki Murakami sine bøker tidligere, så denne er jeg spent på! Kanskje en av dere lesere har lest den allerede?

Jeg får holde dere oppdatert på om den er verdt tiden eller ikke! Nå skal jeg hive meg på kjøkkenet og sette i gang med dagens middag. Viltgryte står på menyen, med rådyrkjøtt til, og det tror jeg vi er flere i hus som gleder oss til å spise <3 Ønsker dere en super tirsdag!

26 kommentarer
    1. Må si det frister utrolig mye med hjemmekontor når jeg ser slike herlige bilder som dette! Men har jeg forstått deg rett er du effektiv og flink uansett, så det er vell fortjent med et senge- kontor i ny og ne 😀 Du leverer jo alltid her inne! <3

    2. Emma: Så flink du er! Jeg falt av etter to uker, men fullfører fremdeles de dagene jeg ikke trener med venninnen på treningsstudio. 🙂 Føler du at squatingen har hjulpet så langt?

    3. Murakami er min favoritt forfatter! Du MÅ lese Norwegian wood 🙂
      Har ikke lest denne enda faktisk 🙂 Nyt dagen og boken 😀

    4. Nam, ser utrolig godt ut! Elsker frukt og bær. Synes litt synd på dere som har regn når sola skinner her jeg bor, men det er en veldig god grunn til å krype under dyna og kose seg litt ekstra.

    5. Aldri lest noe av den forfatteren, men ser boka får fine terningkast. Og det fruktfatet frister 🙂 Det blir rett i butikken i morgen.

    6. ÅH som eg misunner deg å våkne med to nydelige italienere….herlighet de er bare nudeligste…..bildet av dere…..piceless..<3<3<3 får meg til å savne Buffy...<3<3<3 heldigvis har eg to nydelige hundejenter til.....Tussi og Fendi -de er ikkje italienere,men like skjønne for det <3<3

    7. Ja, jeg føler at jeg har blitt sterkere i bena! Blir spennende å se framover nå, er jo sykt mange repetisjoner hver dag fra nå av hehe 🙂

    8. Hei Marthe 🙂
      Jeg funderer på å skaffe meg hund, og italiensk mynde har lenge svirret i tankene. Familiehunden er en afghansk mynde men hun bor igjen hos mor og far. Mynder er jo sære hunder, det vet jeg alt om 🙂 Men jeg lurer på om du har noen tips ang. italiensk?
      Hvordan er de rundt andre hunder, og generelt lynnet på de? De ser jo bare helt herlige ut, underlige vesner!

    9. Maja: Hei Maja! Jeg har ikke kjempepeiling, men litt vet jeg jo etter å ha passet en italiensk mynde et år i strekk. Lynnet på de tror jeg likevel varierer noe helt vanvittig fra hund til hund. Den grå hunden på bildene her var den første venninnen min skaffet seg og det er den mest bedagelige hunden jeg noen gang har hatt i hus. Den har aldri lært å gå i bånd fordi den går rett ved foten uansett hva og er rett og slett bare god tvers igjennom. Den lysebrune er derimot en ramp uten like. Hun er helt hyperaktiv og til tider spinnvill selv om hun er blitt oppdratt på akkurat samme måte som den første. Hehe, så hvordan den italienske mynden din kommer til å bli personlighetsmessig tror jeg nesten er helt tilfeldig. Det eneste de har til felles er at de er noen kosedyr uten like, og litt nervøse av seg. Spesielt rundt større hunder, men det er jo forståelig. De er jo så spinkle og små stakkars. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg