Marthe tipser: Sunne bobler

Annonse

Farris & Juice var det faktisk min kjære bestemor som introduserte meg for! Hun hadde hørt at dette var et sunt alternativ til brus, og ettersom jeg skulle komme på besøk med godtestopp i fjor sommer (ja jeg har mine perioder), bestemte hun seg for å servere meg denne naturlige drikken. Jeg falt pladask, og siden den gang har jeg drukket en hel hau av både eplevarianten og smaken med Ananas & sitron. Jeg synes de smaker så vanvittig friskt, og når drikken ikke inneholder så mye som en sukkerbit kan man jo nyte den til alle døgnets tider også!

– Something good & healthy to serve on girlsnights –

  Ja, med Farris & Juice kan jeg til og med drikke brus til frokost med god samvittighet. Hvor digg er ikke det? Nå har de også kommet ut med enda en smak, “friske bringebær”, og da jeg nylig fikk øye på disse flaskene i butikkhyllen var jeg ikke treg med å plassere dem i handlevognen. Jeg kjøpte fire flasker med en gang, og det første som poppet opp i hodet mitt da jeg tok første slurk var: Dette ville ha vært perfekt å servere med isbiter og ferske bringebær i en varm sommerkveld med jentene. Jeg skal arrangere syforening med girlsa i juni, så da får jeg sørge for at glassene våre inneholder sunne og gode bringebærbobler. Mmm! <3


Digger når jeg oppdager nye, smakfulle varer på dagligvaren! Besta, hvis du ikke har fått øye på denne i butikkhyllen enda, så vil jeg tipse deg denne gang! Denne bringebærvarianten består enkelt og greit av farris og juice, og jeg er sikker på at den kommer til å slukke tørsten hos mange flere enn min hals i sommer <3

– Naturlig, frisk brus helt uten sukker –

Legger ved reklamevideoen til Farris & Juice under her jeg, bare for å friste enda litt flere til å prøve den ut selv <3 Nå skal jeg ta meg et langt og deilig morgenbad før jeg hiver meg på butikken for ukens storhandel!
 

Ha en GLAD mandag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg