I’m having a spa day!

Rktig god søndag dere! Nå har jeg akkurat kommet opp fra badekaret etter en god time med hjemmespa. Jeg kan ikke huske sist jeg satte av en hel time til ren selvpleie med skrubb, innsmøring av gode kremer, lip-balm, hårpleie, og spraying av body mist. Til og med brynene fikk jeg farget! Nå mangler bare en runde med neglstell før jeg skal sette meg i kontorstolen og kose meg med mailsvaring og bloggskriving. De neste seks timene er det jobb og bare jobb som står på planen, for klokken 19.00 skal ukens siste økt gjennomføres med spreke Selini!

Dette blir en bra dag. Jeg kjenner det på hele meg! Eller… Kanskje det bare er timen med hjemmespa jeg sitter og kjenner på her nå. Hehe, det er så GODT å sette av litt tid til å gjøre slikt en gang i blant. Få av oss har råd til å dra på spa annenhver søndag, men litt selvpleie hjemme får man da til hvis man vil! Produktene behøver ikke å være svindyre heller. H&M har flere supre varianter av både velduftende såper, skrubber og kremer!

Favorittserien min ser dere over her, og koster (med lip-balmen) 350 kr til sammen. Da har du altså både krem, skrubb, dusjsåpe, lip balm og en rågod body mist som lukter helt latterlig digg. Jeg klarer ikke helt å beskrive lukten men det er en god blanding av friskhet og søt vanilje i alt bortsett fra lip balmen. Denne kjøpte jeg bare utenfor Midnight Muse serien fordi jeg syntes den luktet enda bedre igjen.. Jeg sier bare blåbærlepper er tingen! Hadde det ikke vært for at tuben kostet 70 kroner så ville jeg antagelig ha spist den opp allerede. NOM!

– What you need for a Home Spa Sunday –
1. Midnight Muse Body Cream – 69kr 2. Midnight Muse Body Scrub – 49kr 3. Midnight Muse Body Wash – 39kr 4. Midnight Muse Body Mist – 39kr 5. Blueberry Lip balm – 69kr

Alt fås altså kjøpt hos H&M <3 -Og neida, dette er ingen reklame.

Ønsker dere alle en god og avslappende dag! Vi skrives igjen litt senere <3

16 kommentarer
    1. Det så helt fantastisk ut, og produktene tror jeg jaggu at jeg må gi en sjanse. Har i grunn aldri tenkt at HM har noen form for hjemmespa produkter :). Kjørte selv hjemmespa i går etter joggeturen og det var virkelig helt fantastisk, må bli flinkere til å sette av tid til egenpleie merker jeg 🙂 Ha en super fin søndag og kos deg masse med trening i kveld spreka! 😀

    2. Siri Madeleine: Ikke sant? 😀 Å så deilig! Det er så fort gjort å la det gå alt for lang tid mellom hver gang en kjører litt hjemmespa på badet <3

      Tusen takk for det! Noen timer til på kontorstolen så skal det svettes. Blir deilig det også! 🙂

    3. Charlotte Tunes: Jaay! De har faktisk mange forskjellige serier, men jeg synes denne i lilla lukter best <3 Du får teste de ut og se hvilken som blir din favoritt i morgen 😀 Takk Charlotte! Det må du også ha. 🙂

    4. Så herlig! Elsker hjemmespa. Kult at toppbloggere kan bruke rimelige produkter. Bruker det selv for det meste 🙂 Hvertfall av sminke- og kroppsprodukter :)) Ha en fin søndagskveld :))

    5. Det er kanskje ikke sponset, men jo dette er jo helt klart reklame😆 uansett, det ser deilig ut med litt hjemmespa😃👌🏻

    6. Sarah: Jeg bruker bare vanlig brynfarge fra H&M når jeg ikke har bestis tilgjengelig. Hun er hudpleier og tar brynene på meg når vi sees, men det er ikke så ofte nå som hun ikke bor i samme by 🙂 Men fargen fra H&M duger den også!

    7. Vært litt skeptisk til denne nye serien til HM siden det er første gang de har laget sånne produkter,men skal definitivt sjekke litt mer ut av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg